25 مرداد 1400 - 1:01 ب.ظ

تعطیلی ۳۰۰ پاساژ در اصفهان

رییس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: با آغاز مرحله جدید محدودیت‌های کرونایی، ۳۰۰ پاساژ و بازار بزرگ نقش جهان در اصفهان از امروز تعطیل شد.

اصفهان

به گزارش عصر اصفهان، رسول جهانگیری رییس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: تعطیلات کرونایی که هدف آن کاهش حضور مردم در مجتمع‌های تجاری و به دنبال آن جلوگیری از شیوع ویروس کروناست حداقل تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: به غیر از مشاغل گروه یک یعنی واحد‌های صنفی ضروری مانند مواد غذایی و بهداشتی بقیه اصناف باید تعطیل باشند.

رییس اتاق اصناف استان اصفهان با بیان اینکه واحد نظارت و بازرسی این نهاد ۵۰ بازرس برای این دوره از محدودیت‌های کرونایی خواهد داشت تصریح کرد: گشت و سرکشی در این مدت بطور جدی خواهد بود و با واحد‌های متخلف برخورد می‌شود.

جهانگیری با اشاره به اینکه واحد‌های صنفی متخلف اصفهان حداقل یک هفته پلمب می‌شوند گفت: همکاری تمامی مشاغل و حِرَف برای کاهش شیوع ویروس کرونا ضروری است.

وی با بیان اینکه اصناف و اتحادیه‌های گوناگون برای توجه به محدودیت‌ها به زیرمجموعه‌های خود اطلاعیه صادر کرده‌اند گفت: رعایت شیوه نامه ها، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی بین مشتری و کسبه در واحد‌های مجاز به فعالیت باید بیش از گذشته اهمیت داده شود.

رییس اتاق اصناف استان اصفهان خاطرنشان کرد: مغازه داران این استان در تمامی موج‌های شیوع کرونا و با اعمال محدودیت‌ها همکاری و همراهی خود را با سایر اقشار ثابت کرده اند.

حدود ۲۲۰ هزار واحد صنفی با پروانه کسب در استان اصفهان فعالیت دارند که حدود ۱۰۰ هزار واحد از آن‌ها در شهرستان اصفهان مستقرند.

104

کد خبر: 28880

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0