26 فروردین 1403 - 10:00 ق.ظ

معرفی نماینده ستاد برگزاری هفته روابط عمومی در استان اصفهان

سید مجید میرپویا، از فعالان برجسته حوزه ارتباطات در استان اصفهان و نماینده باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو ـ ایران در اصفهان به عنوان نماینده ستاد برگزاری هفته روابط عمومی در این استان انتخاب شد.

معرفی نماینده ستاد برگزاری هفته روابط عمومی در استان اصفهان

طی حکمی که از سوی امیرعباس تقی‌پور، دبیرکل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو ـ ایران و دبیر شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی کشور و سید غلامرضا کاظمی دینان، رئیس کل باشگاه و رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی کشور، مهندس سید مجید میرپویا به عنوان «نماینده استانی ستاد برگزاری هفته روابط عمومی در استان اصفهان در سال 1403» انتخاب و منصوب شد.

در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تجارب و عملکرد مثبت شما در استان اصفهان، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان نماینده استانی ستاد برگزاری هفته روابط عمومی این استان در سال 1403 منصوب می‌نماییم؛ امید است با اتکا به عنایات خداوند متعال همه تلاش‌ها و کوشش‌های خود را در جهت تحقق هر چه بیشتر و برجسته‌تر اهداف و آرمان‌های این ستاد به کار ببندید.»

سید مجید میرپویا از فعالان با سابقه حوزه ارتباطات و روابط عمومی در استان اصفهان به شمار می‌رود که پیش از این مسئولیت‌های متعددی را در کارنامه خود ثبت کرده است. ریاست شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در اصفهان، ریاست جشنواره ملی روابط عمومی ایران، ریاست سومین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شرکت قالی سلیمان از جمله سوابق و فعالیت‌هایی است که در کارنامه سید مجید میرپویا به چشم می‌خورد.

27 اردیبهشت‌ماه در تقویم رسمی کشورمان به عنوان «روز ارتباطات و روابط عمومی» نامگذاری شده و در سال جاری به مناسبت این روز مراسم بزرگداشتی با حضور فعالان این عرصه برگزار خواهد شد. تاریخ برگزاری این مراسم به زودی اعلام می‌شود.

کد خبر: 143723

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0