5 اردیبهشت 1403 - 3:00 ب.ظ

دستگیری ۹۶ نفر در پرونده‌های ضداخلاقی و قاچاق دختران

سخنگوی پلیس: در پروندهٔ «سرویسِ اسکورت» و انهدام شاخهٔ خارجیِ باند فساد و فحشا که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آن‌ها به خارج از کشور می‌کردند، ۲۴ نفر در فاز اول و ۵۷ نفر در فاز دوم دستگیر شدند و در فاز سوم هم تعداد زیادی شناسایی شده که پروندهٔ آن‌ها در دست اقدام است.

دستگیری ۹۶ نفر در پرونده‌های ضداخلاقی و قاچاق دختران

در پروندهٔ «کینگ» که شبکه‌ای سازمان‌یافته برای قاچاق زنان به کشور‌های ترکیه و گرجستان بود، ارتباطات آن‌ها با باندهای تجارتِ مستهجن و غیراخلاقیِ خارج از کشور مشخص و در نهایت اعضای اصلی را در تهران، البرز، پایانهٔ فرودگاهی و گذرگاه مرزی بازرگان دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

در پروندهٔ «رافائل» پلیس توانست با اقدامات فنی ۲ سرشبکهٔ اصلی، ۵ پل ارتباط داخل و خارج، ۸ عکاس و فیلمبردار فیلم‌های مستهجن و ۵۰ مدل را شناسایی و دستگیر و سکو‌های تبلیغاتیِ آنان را مسدود کند.

پلیس امنیت اخلاقی در پروندهٔ «سایه» که همان خانهٔ فسادِ یکی از مناطق مرفه تهران که زیرشاخه‌های متعددی داشته ورود کرد که پس‌از رصد و پایشِ اطلاعاتی دقیق در فاز یکِ این پرونده ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی و دایرکنندگان فحشا شناسایی، دستگیر و به دستگاه قضا تحویل داده شدند و در فاز دوم که گستردگیِ جغرافیایی داشته اما تمرکز و عمدهٔ فعالیت‌ها در تهران بوده هم ۵ زن و یک مرد در تور اطلاعاتی گرفتار و دستگیر شدند.

کد خبر: 144112

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0