3 شهریور 1400 - 10:30 ق.ظ

تقدیر از مدیرکل بهزیستی استان در خصوص دیدارهای چهره به چهره با مردم

مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اصفهان با اهدای لوح تقدیر از خدمات دکتر ولی‌اله نصر در خصوص دیدارهای چهره به چهره با مردم، قدردانی کرد.

صادق کرمی، مدیر دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی با اهدای لوح تقدیر از خدمات مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در خصوص دیدارهای چهره به چهره با مردم و از امید رحمانیان، مسئول سابق ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان، قدردانی کرد.

متن لوح تقدیر بدین شرح است:

جناب آقای دکتر ولی‌اله نصر
مدیرکل محترم بهزیستی استان اصفهان

با سلام و تحیت

بالاترین اجر و پاداش کارکنان متعهد و دلسوز که با همت وافر نسبت به انجام امور محوله و وظایف سازمانی اهتمام می‌ورزند، کسب رضایت و خشنودی الهی خواهد بود و خدمت خالصانه توفیقی است که خداوند متعال نصیب خاصان درگاه خود می‌نماید و قطعا تلاش صادقانه همکاران عزیز در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی موهبتی است که مردم شریف این سرزمین قدردان آن خواهند بود.
اکنون بر خود فرض می‌دانم ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای همه همکاران محترم، از زحمت و کوشش‌های جنابعالی در اجرای و پیگیری بخشنامه شماره ۲۱۲۷۵/ ۱/ ۲۰ مورخ ۱۱/۳/۹۹ استاندار محترم در خصوص دیدارهای چهره به چهره با مردم، قدردانی و تشکر نموده و از درگاه حضرت احدیت نیک‌نامی، تندرستی و دلی سرشار از ایمان و نشاط را برای شما و خانواده محترمتان مسئلت می‌نمایم.

                                                                                                                                                                     صادق کرمی
مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی

 تقدیر از مدیرکل بهزیستی استان در خصوص دیدارهای چهره به چهره با مردم

کد خبر: 31229

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0