6 مرداد 1400 - 11:10 ق.ظ

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد:

نشتی و مسائل فنی شبکه علت قطعی گاز در برخی مناطق شهری اصفهان است

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد:

نشتی و مسائل فنی شبکه علت قطعی گاز در برخی مناطق شهری اصفهان است

خبرگزاری مهر

سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: برخی مناطق شهر اصفهان به علت نشتی و مسائل فنی شبکه دچار قطعی گاز شدند که البته قبل از قطعی به ساکنان این مناطق اطلاع رسانی شد

علوی افزود: شبکه‌ها و خطوط گاز، بدون حفاری نیز دائم بررسی می‌شود و در صورتی که نشتی در خطوط مشاهده شود، گاز منطقه به ناچار قطع شده و پس از رفع مشکل و انجام تعمیرات، دوباره وصل می‌شود.

وی با اینکه قطعی‌ها بیشتر در مناطق مرکزی شهر بوده است، افزود: همکاران ما در محدود خیابان شمس آبادی ناچار به قطع گاز می‌شوند که پس از رفع مشکل گاز را وصل کردند.

  • بیش از ۵۰ میلیون مترمکعب گاز در شبانه روز به مشترکان خانگی تحویل می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه در سراسر استان اصفهان قطعی گاز، بی حساب و خارج از قاعده نداریم، افزود: هم اکنون بیش از ۵۰ میلیون مترمکعب گاز در شبانه روز در استان به مردم تحویل می‌شود و گاز هیچیک از مشترکان بر اثر سهل انگاری، بی توجهی یا مسائل فنی قطع نخواهد شد.

علوی اضافه کرد: قطع گاز زمانی اتفاق می‌افتد که توسعه و یا مسئله فنی وجود دارد که با اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها و حتی به صورت تلفنی به مشترکان اعلام می‌کنیم برای انجام عملیات در مدت زمان مشخص گاز منطقه قطع است و در زمان بندی اعلام شده گاز را وصل می‌کنیم.

وی افزود: درمورد صنایع نیز قطعی فقط در فصل زمستان که محدودیت تأمین گاز داریم، اتفاق می‌افتد؛ براساس مصرف سراسر کشور اگر از تهران به ما محدودیت مصرف اعلام شود با صنایع استان زمان مشخصی را مطرح می‌کنیم زیرا گاز منازل باید در اولویت اول تأمین باشد که از این رو محدودیت مصرف گاز به صنایع اعلام می‌شود.

 

 

204

کد خبر: 27810

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0