4 مرداد 1400 - 6:03 ب.ظ

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

گام بلند سپاه با واکسیناسیون روزانه 3 هزارنفر

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

گام بلند سپاه با واکسیناسیون روزانه 3 هزارنفر

عصراصفهان – سرویس خبر

سرهنگ علی قمیان مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان  گفت : به مناسبت میلاد امام هادی و دهه ولایت شاهد افتتاح مرکز تجمعی واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان به همت و تلاش سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان انجام پذیرفت.

وی با بیان اینکه پیرو توافق وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفان مقرر شد به تعدادی که وزارت بهداشت واکسن در اختیار سازمان بسیج قرار می دهد سازمان بسیج با هدف تسریع و تسهیل واکسیناسیون عمومی مراکز واکسیناسیون راه اندازی نمایند.

سخنگوی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: بر همین اساس سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اقدام به راه‌اندازی سه مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ را در دستور کار خود قرار داد و با افتتاح این مراکز ظرفیت واکسیناسیون شهر اصفهان 30 درصد افزایش پیدا خواهد کرد و مشارکت همه دستگاه ها در مقابله با ویروس کرونا به کمک کادر درمان و کمک مردم آمده است.

وی افزود :  با توجه به مکان فعلی مراکز واکسیناسیون موجود در شهر اصفهان ۳ مرکز دیگر در دانشگاه آزاد اصفهان واحد خوراسگان ، مصلای نماز جمعه رهنان و دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر (در محدوده ملک شهر) انتخاب گردیده است و در روزهای آینده دو مرکز دیگر نیز افتتاح خواهد شد.

قمیان با بیان اینکه برای راه اندازی مراکز مذکور علاوه بر پشتیبانی‌های عمومی شهرداری ها،فولاد مبارکه و تامین واکسن از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مساعدت مسئولان مراکز فوق از پشتیبانی تخصیص سایر نیروهای نظامی اصفهان بهره‌مند گشتیم.

وی همچنین افزود، با راه اندازی این مرکز روزانه بالغ بر ۳ هزار نفر افراد مشمول واکسینه خواهند شد که گام مهمی درجهت کنترل بیماری کووید ۱۹ در شهر اصفهان خواهد بود.

وی ادامه داد :  بسیج و سپاه در همه اتفاقات در کشور در میدان هستند و در کمک مردم خواهند بود و از ابتدای شروع ویروس کرونا بسیجیان با تلاش خالصانه اقدام به غربالگری در طرح شهید سیمانی  و اقدامات دیگر در زمینه مقابله با کرونا نموده اند.

201

 

 

کد خبر: 27707

نویسنده: کد201

منبع: عصراصفهان

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0