3 مرداد 1401 - 3:16 ب.ظ

مدیرکانون بازنشستگان مخابرات اصفهان :

ما به دنبال احقاق حق بازنشستگان هستیم

به مناسبت سوم مرداد مصادف با ۲۵ ذی الحجه روز تکریم از بازنشستگان و خانواده آیین جشن با شکوهی توسط کانون بازنشستگان مخابرات استان اصفهان در محل سالن بی سیم برگزار شد.

بهمن توکلی فرد
پژوهشگر روابط عمومی ورسانه

به مناسبت سوم مرداد مصادف با ۲۵ ذی الحجه روز تکریم از بازنشستگان و خانواده آیین جشن با شکوهی توسط کانون بازنشستگان مخابرات استان اصفهان در محل سالن بی سیم برگزار شد.
در این آیین که با حضور گسترده بازنشستگان مخابرات همراه بود، مصطفی خشویی ، مدیرکانون بازنشستگان مخابرات استان اصفهان ، براهمیت دادن به بازنشستگان از هر رده و شغلی تاکید نمود و افزود : از سال ۹۵ شورای کانون ها را تشکیل دادیم ، زیرا با شکل قبل امکان گرفتن حقوق بازنشستگان نبود، ۳ سال دبیرخانه در اصفهان بود و سال گذشته دبیرخانه به تهران انتقال یافت.
خشویی اظهار داشت : متاسفانه از وقتی که بحث خصوصی سازی در مخابرات اجرا شد ، علیرغم کسب درآمد توسط شرکت مخابرات متاسفانه این درآمد به شاغل و بازنشسته تخصیص نمی یابد.
ما قبلا با سرکشی از بازنشستگان وهمکاران بیمار با اهدا هدایایی از آنها دلجویی می کردیم که متاسفانه با مشکلات استان وسنگ اندازی مدیریت فعلی مخابرات منطقه اصفهان این حرکت پسندیده انجام نمی شود.
مدیر کانون بازنشستگان مخابرات استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه وام تعاون ۲۰ میلیون ریالی را دیگر به بازنشستگان نمی دهند و در عوض برای شاغلین این وام دویست میلیون ریال گردیده که مجبور شدیم به پیشنهاد برادران صندوق قرض الحسنه را در اواسط سال ۹۹ ایجاد کنیم که حدود ۶۶۲ نفر عضو دارد و تا الان ۲۹۲ فقره وام ۳ و ۵ و ۸ میلیونی ریالی به متقاضیان پرداخت گردیده است.
خشویی گفت : ما به دنبال احقاق حق و حقوق بازنشستگان هستیم و از طریق فضای مجازی برای مدیران اطلاع رسانی می نمایم و مخابرات چه بخواهد چه نخواهد ما به دنبال گرفتن حقوق بازنشستگان و پیگیری مطالبات آنان خواهیم بود.
همچنین بیمه تکمیلی از سال گذشته که هزینه آن پرداخت شده حدود ۱۴ ماه می گذرد ولی هیچگونه پرداختی به بازنشستگان انجام نگردیده است ، امیدواریم مسئولین که خودشان درآمدهای بالا دارند درک بکنند کسی که حداقل حقوق را دارد چگونه باید هزینه کند. بیمه درمانی تکمیلی خیلی مهم است ولی هنوز نتیجه نداده است با همه اعضای هیئت مدیره و مسئولان تماس گرفته شده وفقط قول دادن که حل می شود.
خشویی با انتقاد از عملکرد مدیران در جهت رفع مشکلات ومطالبات بازنشستگان گفت : آیابرای حل مسائل باید املاک و غیره رو بفروشند و ساختمان اجاره بدهند. یااینکه به عنوان مثال ، فضای بیسیم دست هرکس باشد می تواند آنجا را گلستان نمایند ولی از این امکانات نتوانستن استفاده کنند زیرا کار به دست کاردان نیست .
این آیین همراه با پرسش وپاسخ و برنامه های متنوع شاد ومفرح همراه بود .

کد خبر: 118584

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0