2 آبان 1399 - 2:15 ب.ظ

۵۱۵ نوعروس نیازمند دریافت کمک هزینه جهیزیه هستند

مدیرکل کمیته امداد اصفهان تعداد نوعروسان بهره مند از کمک هزینه نقدی جهیزیه در هفت ماهه نخست امسال را ۶۹۲ نفر اعلام کرد و گفت: ۵۱۵ نوعروس دیگر نیز پشت نوبت دریافت این کمک‌ها قرار دارند.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با یادآوری اینکه پرداخت کمک هزینه جهیزیه و ازدواج یکی از خدمات ارائه شده توسط این نهاد به خانوارهای تحت حمایت است، گفت: بیش از هفت میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان کمک هزینه نقدی، کالا، خدمات و تخفیفات در زمینه جهیزیه و ازدواج به فرزندان در آستانه ازدواج مددجویان اصفهانی پرداخت شده است.

زارع ادامه داد: از مجموع این کمک‌ها شش میلیارد و ۴۶۰ میلیون از محل صدقه، کمک‌های نقدی و کالایی نیکوکاران، خدمات و تخفیفات نهادها، سازمان ها و شرکت ها تامین شده و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن نیز از بودجه دولتی فراهم آمده است.

وی تعداد نوعروسان بهره مند از کمک هزینه نقدی جهیزیه در هفت ماهه نخست امسال را ۶۹۲ نفر اعلام کرد و گفت: ۵۱۵ نوعروس دیگر نیز پشت نوبت دریافت این کمک ها قرار دارند.

زارع با تاکید بر اینکه گرانی اقلام جهیزیه کار خانواده‌های نیازمند و آبرودار برای فراهم کردن شرایط ازدواج فرزندانشان را بسیار سخت کرده است، گفت: از مردم نیکوکار استان، خیران ارجمند، فعالان عرصه خیر و احسان، تولید کنندگان لوازم خانگی و صاحبان کسب و کارهای مرتبط خواهشمندیم در این زمینه به یاری همشهریان نیازمند خود آمده و زمینه را برای جاری شدن سنت رسول مکرم اسلام (ص) فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اعلام اینکه در شرایط کنونی سهم اصلی در کمک‌های پرداخت شده در زمینه ازدواج مربوط به صدقات و کمک‌های مردمی است، یادآور شد: از آنجا که کمک جمع اوری شده در هر منطقه به نیازمندان همان محل اختصاص پیدا می‌کند، در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان که صدقه و کمک‌های کمتری جمع آوری می‌شود، امکان کمک گسترده به نوعروسان نیازمد این مناطق فراهم نیست و گره گشایی از کار این نیازمندان مستلزم مشارکت فعال خیران و نیک اندیشان استان و توجه ویژه به این مناطق است.

کد خبر: 36918

منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0