1 دی 1399 - 11:18 ق.ظ

آموزش و پرورش:

۱۵ درصد دانش‌آموزان خوزستان به سامانه شاد دسترسی ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۸۵ درصد دانش‌آموزان خوزستانی به سامانه شاد دسترسی دارند و ۱۵ درصد دیگر به دلیل نداشتن تبلت و یا گوشی همراه نمی‌توانند از این سامانه استفاده کنند. مودت ادامه داد: برای تامین تبلت دانش‌آموزی برنامه‌ریزی لازم انجام شده و از سوی نهاد ریاست جمهوری و توسعه روستایی پنج هزار تبلت تامین و توزیع خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایرنا، کورش مودت در گفت‌وگو با خبرنگاران در آبادان بیان کرد: ۹۰ هزار دانش‌آموز در خوزستان تبلت و یا گوشی همراه برای استفاده از سامانه شاد در اختیار ندارند.

وی به توزیع ۲ هزار تبلت بین دانش آموزان از سوی پتروشیمی ماهشهر اشاره کرد و افزود: استاندار خوزستان نیز قول تامین سه هزار تبلت داده که یکهزار آن رسیده و هر هفته ۴۰۰ دستگاه آن توزیع می‌شود.

مودت ادامه داد: برای تامین تبلت دانش‌آموزی برنامه‌ریزی لازم انجام شده و از سوی نهاد ریاست جمهوری و توسعه روستایی پنج هزار تبلت تامین و توزیع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امروز در شهرستان آبادان شاهد برگزاری تجلیل از دانش‌آموزان نخبه قرآنی و علمی، آموزشی آبادان بودیم؛ آبادان در پذیرفته شدگان کنکور تعداد قابل توجه دانش آموز علمی، آموزشی داشته است.

کد 300

کد خبر: 34031

منبع: ایرنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0