9 دی 1399 - 8:00 ق.ظ

از ابتدای سال99 تا کنون؛

برگزاری بیش از 22 هزار نفر ساعت دوره های آموزشي مجازی در شرکت گاز استان اصفهان

از ابتدای سال99 تا کنون، به علت محدودیت های برگزاری دوره های آموزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا؛ بیش از22 هزار نفر ساعت دوره آموزشي بصورت آنلاین در این شرکت برگزار شده است.

به گزارش عصر اصفهان به نقل از روابط عمومي شرکت گاز استان اصفهان، مديرعامل این شركت با تا کید بر اینکه يكي از مهم‌ترين اهداف و برنامه‌هاي اجرايي این شرکت توجه به قابليت هاي دانشي و مهارتي كاركنان و افزايش رشد علمي آن‌ها به عنوان سرمایه‌های اصلی شركت است، گفت: امسال حدود 12 هزار و 317 نفر ساعت آموزش آنلاین ویژه کارکنان رسمی، 4هزار و 603 نفرساعت مربوط به کارکنان قرارداد مستقیم و 5 هزار و 626 نفرساعت برای کارکنان پیمانکاری برگزار شده است.

سید مصطفی علوی، تصریح کرد: برنامه هاي آموزشي مذکور از طريق مشارکت در دوره های آموزشی مجازی آنلاین، آفلاین (سامانه آموزش مجازی شرکت ملی گاز ایران)، خود خوان وکتاب محور صورت گرفته است.

وی، با بیان اینکه بهسازی و آموزش نیروی انسانی و ارتقای دانش و آگاهی کارکنان در زمینه های تخصصی، کاربردی و مدیریتی با هدف افزایش بهره وری شرکت مد نظر قرار می گیرد، افزود: این شرکت با تهیه تقویم آموزشی سالیانه برای تمامی پرسنل و برگزاری دوره های شغلی، بهبود مدیریت، عمومی، فرهنگی وHSE  با استفاده از اساتید مجرب، به این مهم دست یافته است.

مهندس علوی، اظهار داشت: با توجه به ضرورت دوره های آموزشی یاد شده و محدودیت های موجود، اولویت بندی برای اجرای این دوره ها و شیوه ی اجرای آنها با توجه به اولویت و ماهیت دوره ها تعیین گردیده است.

202

کد خبر: 30930

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0