13 دی 1400 - 10:07 ب.ظ

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل مطرح کرد؛

گردشگری و فرش دو صنعت پویای شهرستان آران و بیدگل

علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: باید از ظرفیت‌های صنعتی به خصوص در حوزه فرش ماشینی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل به بهترین شکل بهره برده و از فعالان این صنعت حمایت کنیم.

به گزارش عصر اصفهان ؛ ضایی در دیدار با جمعی از صنعتگران این شهرستان به اهمیت تولید در سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان در مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی تاکید زیادی داشته و دارند و مهمترین مؤلفه رسیدن به اقتصاد مقاومتی در موضوع تولید است.

وی با بیان اینکه باید از تولیدگران و صنعتگران حمایت‌های لازم انجام شود، ابراز داشت: فرمانداری آران و بیدگل با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب از هیچ تلاشی برای حمایت از صنعتگران در چارچوب‌های قانونی کوتاهی نمی‌کند.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل با بیان اینکه منطقه کاشان دومین قطب تولید فرش ماشینی جهان و بزرگترین در سطح کشور است، اضافه کرد: در مجموعه شهرک‌های صنعتی آران و بیدگل ۸۰۰ واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که بخش زیادی از آن مربوط به صنعت فرش و دیگر صنایع وابسته است.

وی با بیان اینکه حمایت از تولیدکننده‌ها و صنعتگران ایجاد اشتغال در سطح جامعه را در پی دارد، افزود: ظرفیت‌های صنعتی به خصوص در حوزه فرش ماشینی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل را باید به بهترین شکل از آن بهره برد و به این منظور لازم است دستگاه‌های اجرایی شهرستان با فعالین این دو بخش همکاری‌های لازم را داشته باشند.

رضایی با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار نفر در بخش صنعت آران و بیدگل مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی منطقه شهر سلیمان صباحی آران و بیدگل است که به نوعی قلب تپنده صنعتی این شهرستان است.

  • صنعتگران در خط مبارزه با تحریم‌ها فعالیت می‌کردند

وی با بیان اینکه در دوران تحریم صنعتگران در خط مبارزه با تحریم‌ها، همچون مجاهدان فعالیت می‌کردند، گفت: با وجود تمام مشکلات واحدهای صنعتی آران و بیدگل همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند که این موضوع حمایت دولتمردان را نیز می‌طلبد.

203

کد خبر: 46883

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0