31 اردیبهشت 1401 - 10:44 ق.ظ

آران و بیدگل

پايان كار سارقان موتور سیکلت در “آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری 2 سارق موتور سیکلت و کشف 7 موتور سیکلت مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد

گروه استان ها- اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری 2 سارق موتور سیکلت و کشف 7 موتور سیکلت مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد

سرهنگ ” غلامرضا هاشمی زاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: بدنبال وقوع چندیدن فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر آران و بیدگل موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران فرماندهی انتظامی اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ماموران واحد تجسس کلانتری 11 شهرستان ، پس از تجزيه و تحليل سرقت هاي انجام شده و با انجام يك سري اقدامات تخصصی و پلیسی دو نفر را حین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت شناسایی و در يك عمليات ضربتي آنها را دستگير کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اعتراف متهمان به 7 فقره سرقت موتورسیکلت گفت: با بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه این افراد هر 7 دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف و به مال باختگان تحویل شدند .

سرهنگ هاشمی زاده درخاتمه خاطر نشان کرد: جديت و مشاركت شهروندان در تامين امنيت، نقش بسزايي در امنيت پايدار خواهد داشت و لذا از شهروندان تقاضا داریم به محض مشاهده و آگاهي از حضور افراد مشكوك ، مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

کد خبر: 115567

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0