29 آبان 1402 - 10:00 ق.ظ

همه منتقدین ضد انقلاب نیستند، فقط از وعده سر خرمن نگرانند

روز گذشته وزیر کشور و وزیر نیرو در پی مطالبات مردمی و همچنین پیگیری استاندار محترم به اصفهان آمدند تا بلکه پاسخی قانع کننده بابت اجرای طرح غیرقانونی و غیرشرعی بن بروجن به مردم اصفهان بدهند.

همه منتقدین ضد انقلاب نیستند، فقط از وعده سر خرمن نگرانند

برخی رسانه ها هم سفر دسته جمعی مسئولین استانداری به تهران و همچنین نشست فوق العاده اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس را پوشش دادند.
تا اینجای کار از پیگیری و زحمات مسئولان و نمایندگان محترم سپاسگزاریم .
از همه دوستانی هم که به انحای مختلف ما را بابت یادداشت های انتقادی مورد لطف و الفاظ زیبا قرار دادند سپاسگزاریم و آنها را به خدا می سپاریم .

اما چند سوال حل نشده در ذهن بنده حقیر باقی مانده که در اینجا مطرح می کنم :
بیش از دو دهه است که مسئولین مختلف در تهران با وعده های توخالی و بدون پشتوانه هر بار بخشی از آب زاینده رود را به سمت دیگری روان می کنند و جایگزینی آن را فراموش می کنند.
این بار هم که آقایان وزیر تشریف آوردند و قول سه ماه دیگر را دادند آنهم برای پمپاژ یک پروژه که جایگزین بخش کوچکی از برداشت ها شود.
سوال بنده اینجاست …
سه ماه دیگر در بحبوحه انتخابات مجلس و مشغولیت شدید وزارت کشور و استانداری و فرمانداری به موضوع انتخابات، چه کسی قرار است قول آقای وزیر بدقول را پیگیری کند؟
نمایندگان مجلس هم که عملا از ماه آینده درگیر انتخابات می شوند و اگر خدای ناکرده مجددا رای نیاورند تا اواخر اردیبهشت سال آینده که نمایندگان جدید جایگزینشان می شوند، حرفشان در وزارتخانه خریداری ندارد.

آیا به نظر شما می توان به وزارت نیرو که همین الان بدون توجه به رای قضایی، قبل از اینکه آب جایگزین را جاری کند، طرح بن- بروجن را اجرا کرده است و حق آبه شرعی اصفهان را نادیده گرفته است، اعتماد کرد ؟

(وَ الَّذِینَ هُمْ لِأَماناتِهِمْ وَ عَهْدِهِمْ راعُونَ /مؤمنان آنها هستند که امانتها و عهد خود را مراعات می کنند)

این بار هم وزیر نیرو خوشحال از اصفهان رفت و ما امیدواریم مسئولان مربوطه ضمانت اجرای محکمی بابت قول های وزیر گرفته باشند.
بدون تعارف عرض میکنم ، مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد اما چه کنیم که محکوم به صبر هستیم .
صبر می کنیم تا ۱۴۰۲/۱۱/۲۸……..

کد خبر: 139514

نویسنده: سلمان زین العابدینی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0