23 اسفند 1399 - 4:34 ب.ظ

قطعی گسترده برق در شیراز به دلیل وزش تندباد

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه وزش تندباد شامگاه جمعه، به شکل مستقیم و غیرمستقیم موجب قطعی گسترده برق در این شهرستان شد، تاکید کرد که وضعیت شبکه تا نیمه شب، پایدار خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایسنا، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه وزش تندباد شامگاه جمعه، به شکل مستقیم و غیرمستقیم موجب قطعی گسترده برق در این شهرستان شد، تاکید کرد که وضعیت شبکه تا نیمه شب، پایدار خواهد شد.

محمدرضا منصوری صبا اعلام کرد: با توجه به هشدار قبلی هواشناسی، گروه‌های اتفاقات و تیم‌های عملیاتی این شرکت در آماده باش بودند اما به دلیل عوامل غیرمستقیم شاهد وقوع قطعی گسترده در سطح شیراز و صدرا بودیم.

او با بیان اینکه بالغ بر ۵۶۰ خط در شهرستان شیراز، صدرا، مرودشت، کوار و زرقان و …، با مشکل قطعی مواجه شد، گفت: با حضور به موقع تیمهای عملیاتی و با توجه به آمادگی قبلی، در این ساعت تعداد خطوط دارای مشکل به حداکثر ۱۴ مورد رسیده است.

منصوری صبا گفت: وزش تندباد به واسطه شکستن درختان، تابلوهای تبلیغاتی، سقوط داربستهای ساختمانی و …. منجر به اختلال و قطعی شبکه برق در اکثر نقاط شده بود و موارد تاثیر مستقیم باد بر شبکه و قطع برق، بسیار کم بود.

کد 300

کد خبر: 32585

منبع: ایسنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0