4 دی 1402 - 2:00 ب.ظ

غزه در خون

می نویسیم خون .... و می خوانیم خون حق سیدالشهدا (ع) که به ناحق بدست شقی ترین افراد بر زمین ریخته شد.

غره در خون

اگر بدن مطهر امام حسین(ع) در حدود ۱۳۷۵ سال قبل توسط یزیدیان چاک چاک شد و کسی “ندای هل من ناصرا ینصرنی” آن امام همام را نشنید ، اکنون نیز سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری مدرن بیخ گوش خود پاره شدن مردم بی دفاع غزه را می‌بینند و خاموشند ، کشتن زنان و کودکان مظلوم فلسطینی با ادعای دفاع از خود توسط رژیم منحوس صهیونیستی این مولود نامشروع آمریکا و انگلیس با کدام یک از موازین ، نه که اسلامی بلکه انسانی قابل توجیه است. آیا حمله‌ای چنین وحشیانه از زمین و آسمان تنها به بهانه از بین بردن حماس قابل توجیه است یا اینکه هر انسان حتی با حداقلی از احساس می داند که این عمل ، نشان از خوی ضد بشری این رژیم غاصب دارد.
درد ریختن صدها تن بمب بر سر مردمانی که مدت ها توسط همین جلادان در محاصره اقتصادی کامل قرار داشتند ودارند و از حقوق اولیه انسانی خود محروم بوده اند در کجای دل بشر امروز قرار می گیرد که می بیند و دم نمی زند.
صادرشدن قطعنامه ای خنثی وبی اثر که تنها خواستار آتش بس میان گروه حماس ورژیم اشغال گر قدس بدون اینکه این جنایات را محکوم نماید ، کدام حق را از این مردم مظلوم احقاق می کند.
در این میان افسوس وتاسف واقعی به حال مقامات کشورهای عربی ، اسلامی است که با سکوت معنی دار و گاها تشویق کننده خود راه را بر خونریزی هرچه بیشتر این رژیم کودک کش باز می گذارد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با مردم خوزستان و کرمان بخشی از سخنانشان را به مسئله بین المللی و اسلامی غزه اختصاص دادندو گفتند : این حادثه از دو جنبه بی‌نظیر است ، هم از سمت رژیم صهیونیستی ، چرا که هرگز این گونه سفاکی ، جنایتگری ، خونخواری ، کودک کشی ، خباثت ، بی‌رحمی و انداختن بمب سنگر شکن بر روی سر بیماران و بیمارستان‌ها دیده نشده است. و هم از طرف مردم و مبارزان فلسطینی ، چون این گونه صبر ، مقاومت و دشمن را دیوانه کردن ، بی‌سابقه است.
ایشان خاطرنشان کردند : با وجود آنکه آب ، غذا ، دارو و سوخت به این مردم نمی‌رسد اما آنها مثل کوه ایستاده‌اند که همین تسلیم نشدن آنان را پیروز می کند چرا که خداوند با صابران است ، همچنان که نشانه‌های پیروزی امروز دیده می‌شود. و در بیان نکته اساسی گفتند : شکست رژیم صهیونیستی در این حادثه شکست آمریکا هم هست و امروز در دنیا هیچکس تفاوتی میان رژیم اشغالگر با آمریکا و انگلیس نمی‌گذارد و همه می‌دانند که این‌ها یکی هستند.
درپایان دادن این هشدار ضروری به نظر می رسد که فتح خاکریز اول مسلمانان ( نوار غزه ) در این جنگ نابرابر تهدیدی جدی است برای فتح خاکریز های بعدی است پس ای برادر مسلمان آگاه باش …..

کد خبر: 140503

نویسنده: بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0