26 بهمن 1402 - 12:00 ق.ظ

رئیس جمهوردر جمع مردم دماوند:

مدیران خسته بر کنار شوند

نا کارآمدی و فساد مدیران خسته و سالخورده و به کار گیری جوانان متخصص و کارآمد می تواند فصل جدیدی از پیشرفت و رشد و توسعه به همراه داشته باشد.

مدیران خسته بر کنار شوند

رهبر معظم جمهوری اسلامی در دیدار با جوانان در مصلی بزرگ تهران فرمودند :
جوانی، یک پدیده درخشان و یک فصل بی بدیل و بی‌نظیر از زندگی هر انسانی است. در هر کشوری که به مسأله جوان و جوانان، آن‌چنان که حق این مطلب است درست رسیدگی شود، آن کشور در راه پیشرفت موفّقیتهای بزرگی به‌دست خواهد آورد
مطالبی مانند «امید ملت» و «آینده کشور» مکرّر درباره جوانان گفته میشود. اینها مطالب راستی است، اما تکراری است اکنون وقت عمل گرایی می باشد.
ایشان فرمودند :پیامبراکرم “ص” نیز درباره جوانان توصیه های بیشماری نموده اند و با جوانان انس گرفته و از نیروی جوانان برای کارهای بزرگ استفاده کرده است. و این موضوع می تواند الگوی مناسبی برای استفاده از پتانسیل و انرژی جوانان برای حل مشکلات کشور باشد.
همچنین رئیس محترم جمهور با آوار برداری از ناکارآمدی و فساد مدیران خسته در جمع مردم دماوند در سخنرانی خود گفتند:
به همکارانم تاکید کرده‌ام اگر مدیری روحیه جهادی و کاری نداشت باید کنار گذاشته شود و جوانان باهمت جایگزین آنها شوند.
حجت الاسلام رئیسی گفتند : آمدن من به مناطق مختلف و شهرهای اطراف تهران که هر بخشی از آن در شرق یا غرب تهران یک سفر استانی تلقی می شود زیرا که مسائل و جمعیت این شهرها بسیار قابل توجه است.
مسائل مربوط به شهرهای اطراف تهران، مسائل قابل توجهی است. رفع مشکلات کم آبی، ساخت‌وسازها، تهدیدهای زیست محیطی از مشکلاتی ست که باید در رفع آنها در منطقه دماوند تلاش کنیم.
حال که رهبر معظم انقلاب و رییس محترم جمهور و دولت به صورت مکرر تاکید بر استفاده از جوانان متخصص نموده اند اینجانب به عنوان پژوهشگر در این زمینه می گویم که رکن اساسی جاده پیشرفت کشور و توسعه از ارتباطات و زیر ساخت آن می گذرد وبه وزارت فن آوری و ارتباطات پیشنهاد می کنم :
اولویت اجرای دستورات معظم له و ریاست محترم جمهور بلاخص در این حوزه و به صورت اورژانسی بسیار ضروری می باشد چرا که استفاده از مدیران سالخورده ، خسته و بازنشسته و با علم سالیان گذشته باعث شده تا نارضایتی و اعتراضات فراوانی در پیشکسوتان و بازنشستگان عرصه فن آوری واطلاعات ایجادشده و این مدیران خسته باکنارگذاشتن جوانان متخصص و عقب راندن آنها و رو آوردن به باند بازی های سیاسی و فرقه ایی ،امید جوانان و راه پیشرفت کشور را مسدود نمایند.
در پژوهشی ویژه در مخابرات برخی مناطق مشاهده می شود که وجود مدیران خسته و بیمار و با کهولت سن که حتی بیش از۳۵ سال اشتغال در مخابرات استان را داشته اند باعث عقب رانده شدن جوانان بی انگیزه شدن وتغییرات مکرر در مسولیت حوزه ها شود. بطوریکه در اصفهان تا جایی که مسولیت یکی از تخصصی ترین ادارات در طی ۳ سال ۵ مرتبه تغییر و در آخر مجبور شوند از مدیرانی استفاده نمایند که هیچ تخصصی و تجربه ایی در این حوزه نداشته و آنرا به ورطه نابودی و شکست هدایت نمایند . که گزارش خبری مبسوط آن قبلا تهیه و منتشر شده و هیج پاسخی از روابط عمومي در خصوص این تغییرات مکرر در معاونت تجاری ارائه نگردید.
امید است که مسوولین ذی‌ربط بر اساس تبعیت از دستورات اکید رهبری و ریاست محترم جمهور قبل از اتمام سال ۱۴۰۲ نور امید و حیات بخش را بر بدنه این شرکت بزرگ و حیاتی هدایت و راه توسعه و پیشرفت را هموار نمایند.

کد خبر: 142449

نویسنده: : بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0