14 اردیبهشت 1402 - 1:41 ب.ظ

غافلگیری سارقان حين اوراق کردن خودروي مسروقه درشاهین شهر

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری اعضای باند 3 نفره سرقت خودرو هنگام اوراق کردن يک دستگاه خودروي پرايد مسروقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

غافلگیری سارقان حين اوراق کردن خودروي مسروقه درشاهین شهر

سرهنگ ثابت راسخ بيان داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف شناسایی و دستگیری سارقان، مأموران کلانتري 11 شاهين شهر با اقدامات هوشمندانه خود از فعاليت مجرمانه  3 سارق خودرو مطلع و دستگيري آنها را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: در تحقيقات پليس مشخص شد اين سارقان پس از سرقت خودروها از شهرستان هاي مجاور و انتقال به منزلي در يکي از محلات شاهين شهر، اقدام به اوراق آن ها و فروش قطعات خودرو های مسروقه می کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر اضافه کرد: در نهايت مأموران موفق شدند مخفيگاه سارقان را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضايي طي يک عمليات ضربتي هر 3 متهم را حين اوراق کردن يک دستگاه خودروي پرايد مسروقه دستگير کردند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست ضمن رعايت توصيه ها و آموزش هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت، در صورت مشاهده افراد مشکوک اطراف خودروهاي پارک شده در سطح محلات سريعاً از طريق تماس با مرکز فوريت هاي 110 موضوع را به پليس اطلاع دهند.

کد خبر: 133158

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0