17 دی 1400 - 1:26 ب.ظ

 دستگیری سارقان سیاه‌پوش در شاهین‌شهر

فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: به عنوان مسؤول شورای تأمین شهرستان شاهین‌شهر و میمه اعلام می‌کنم به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد اشرار و سارقان بخواهند امنیت مردم را تحت‌الشعاع قرار دهند.

به گزارش عصر اصفهان، به نقل از فارس، سیدمحمدرضا کاظمی‌طبا فرماندار شاهین‌شهر و میمه   اظهار کرد: پیرو گزارشات سرقت‌های عجیب و خشن از منازل مردم در شاهین‌شهر موضوع در دستورکار شورای تأمین شهرستان شاهین‌شهر و میمه قرار گرفت.

وی با اشاره به سرقت‌های بی‌سابقه که در ساعات اولیه شب و در حالی‌که حتی ساکنان در خانه حضور داشته‌اند، افزود: افرادی با صورت‌های پوشیده به صورت کاملاً سیاه‌پوش و با خشونت بسیار وارد منزل شده و ساکنان خانه را مورد ضرب و شتم قرار داده و با بستن دست‌ها و پاهای افراد حاضر در خانه تمام پول و طلا و … را به سرقت برده‌اند.

کاظمی‌طبا گفت: البته این موارد به غیر از سرقت‌های بدون خشونت متعدد از مغازه‌ها و منازل و اجناس مردم است؛ با توجه به سرنخ‌های به دست آمده این سرقت‌ها در دستورکار پلیس اطلاعات و اداره آگاهی شهرستان شاهین‌شهر و میمه قرار گرفت و امروز همان سارقان طی یک عملیات پیچیده پلیسی پس از کشف و شناسایی محل اختفای آن‌ها دستگیر شدند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: به عنوان مسؤول شورای تأمین شهرستان شاهین‌شهر و میمه  اعلام می‌کنم به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد اشرار و سارقان بخواهند امنیت مردم را تحت‌الشعاع قرار دهند.

کد خبر: 47080

منبع: فارس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0