15 دی 1400 - 11:19 ق.ظ

دستگیری عامل قطع برق برخی مناطق در “مبارکه”

سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق سیم، کابل و تجهیزات شبکه توزیع برق در برخی از مناطق شهرستان مبارکه و اعتراف وی به 49 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش عصر اصفهان ؛ سرهنگ تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم، کابل و تجهیزات شبکه توزیع برق در برخی از مناطق “مبارکه” که باعث خاموشی برق ساکنان این مناطق و نارضایتی آنان شده بودند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و جمع آوری مدارک و مستندات و ادله لازم سرانجام رد پای یکی از سارقان سابقه دار سیم و کابل برق را در این سرقت ها به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی برای دستگیری وی اقدام کردند.

رئیس پلیس اگاهی استان اصفهان گفت: متهم که با دیدن ماموران قصد فرار از منزل خود داشت در یک اقدام به موقع و ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل ابزار آلات سرقت سيم و کابل هوايي کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: این فرد در تحقیقات صورت گرفته به 49 فقره سرقت اقرار کرد که 8 فقره از سرقت ها را در حوزه شهرستان فلاورجان مرتکب شده بود.

سرهنگ تُرکیان بابیان اینکه متهم اعتياد شديدی به مواد مخدر داشته و بيکار هم بوده، به همین جهت دست به این سرقت ها می زدهد ه و سیم و کابل های مسی را به ضایعاتی های دوره گرد فروخته و هزینه مواد مصرفي خود را تامین می کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان داشت : با توجه به اینکه سرقت سیم و کابل برق باعث بروز مشکلات متعدد برای شهروندان و ایجاد خسارت به اموال عمومی می شود به همین جهت لازم است تا هرچه سریع تر اداره برق تمهیدات ویژه ای برای ناتوان ساختن سارقان در ارتکاب سرقت اتخاذ کند.

203

کد خبر: 46977

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0