18 دی 1400 - 4:19 ب.ظ

سرقت های مسلحانه یک خواهر و برادر در اصفهان

سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک خواهر و برادر که به وسیله یک قبضه اسلحه کلت قلابی از شهروندان سرقت می کردند در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش عصر اصفهان ؛ سرهنگ تُرکیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه وجه نقد و گوشی تلفن همراه از عابران پیاده در شهرستان برخوار و اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع به صورت ویژه از سوی کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان دنبال شد.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات پلیسی و همچنین تحقیقات تخصصی از مال باختگان دریافتند که این سرقت ها توسط یک زن و مرد رخ داده و متهمان پس از انجام کار با یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 محل را ترک می کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بلافاصله تعقیب هوشمندانه خودروی مذکور در دستور کار قرار گرفت و ماموران واحد گشت انتظامی کلانتری 18 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان خودروی مذکور را شناسایی و قصد متوقف کردن آن را داشتند که راننده خودرو را رها کرده و از صحنه متواری می شود.

این مقام انتظامی به کشف مقادیری اموال مسروقه از خودروی متهم و تحویل آنها به مال باختگان اشاره کرد و اظهار داشت: در ادامه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل سکونت متهمان شناسایی و کارآگاهان طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی این زن و مرد که با هم نسبت خواهر و برادر داشتند را دستگیر کردند.

سرهنگ تُرکیان با اشاره به سوابق متعدد کیفری متهمان از کشف یک قبضه اسلحه کلت کمری قلابی، 6گرم شیشه و 2 گرم هروئین، یک جفت پلاک مسروقه خودرو و تعداد اوراق شناسایی مسروقه در بازرسی از منزل این افراد خبر داد و گفت: این خواهر و برادر در تحقیقات صورت گرفته به 10 فقره سرقت شامل 3فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه و سرقت یک قلاده سگ، 2 فقره سرقت خودرو، 3 فقره سرقت پلاک خودرو و 2فقره سرقت وجه نقد اعتراف کردند که پس از تکمیل تحقیقات برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

203

 

 

کد خبر: 47096

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0