27 شهریور 1400 - 11:15 ق.ظ

اعلام حمایت خانه مطبوعات استان سیستان و بلوچستان از جناب آقای دکتر پاک‌آیین

خانه مطبوعات و خبرنگاران استان سیستان و بلوچستان در نامه ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمایت خود از تلاش صادقانه دکتر پاک آیین و اعضای هیئت نظارت بر مطبوعات را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، متن نامه خانه مطبوعات و خبرنگاران استان سیستان و بلوچستان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر اسماعیلی
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
با سلام و احترام
به استحضار می‌رساند؛ در چند سال اخیر متأسفانه سیاست‌های حوزه مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به زیان رسانه‌های استانی و محلی بویژه استان‌های کمتر توسعه یافته مانند سیستان و بلوچستان بوده و بسیاری از رسانه‌ها در این استان‌ یا بطور کامل تعطیل و یا نیمه فعال شده‌اند.
جنابعالی نیک می‌دانید که اهمیت رسانه‌های بومی در مناطق مرزی و چندقومیتی و چندمذهبی هم در توسعه دیپلماسی فرهنگی میان کشورهای همسایه با توجه به قرابت‌های قومی، مذهبی، زبانی، فرهنگی  و تاریخی و همچنین نقش آن‌ها در حفظ و تحکیم وحدت و امنیت ملی تا چه حد زیاد و اثرگذار است که علیرغم سیاست‌های کلان نظام و تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه معاونت مطبوعاتی به آن توجهی نشده است.
و اگر حمایت جناب آقای دکتر ظهوریان دبیر محترم هیئت نظارت بر مطبوعات و همکاران گرامی ایشان در هیئت و جناب آقای دکتر پاک‌آیین نماینده محترم مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات از رسانه‌های استانی نمی‌بود که جای تقدیر نیز دارد، بیشتر این رسانه‌ها در استان‌های کمتر توسعه‌یافته برای همیشه تعطیل می‌شدند.
لذا بمنظور احیاء و تداوم حیات رسانه‌ها و ارتقاء کیفی و کمی آن‌ها و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحکیم وحدت و همبستگی ملی و اسلامی و توسعه دیپلماسی فرهنگی حمایت خود و همکارانمان را از جناب آقای دکتر پاک‌آیین که فردی از جنس رسانه و آشنا به مسائل و مشکلات اهالی رسانه و استان‌های کشور هستند اعلام می‌داریم.
از جنابعالی درخواست داریم با انتصاب ایشان به سمت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گره‌های بسته مشکلات رسانه‌ها را باز کنید.

با سپاس فراوان
خانه مطبوعات استان سیستان و بلوچستان

کد خبر: 40078

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0