28 بهمن 1399 - 9:10 ق.ظ

آموزش تولید محتوا در فضای مجازی به خبرنگاران

وبینار آموزشی «تولید محتوا در شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌ها» به همت فرهنگسرای تخصصی رسانه و به صورت رایگان، ۳۰ بهمن‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایسنا/ فاطمه شفیعی، مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه، با اعلام این خبر به ایسنا گفت: در شرایطی که شبکه‌های اجتماعی رشد روزافزونی دارند و به‌صورت گسترده، مورد استفاده عموم مردم قرار می‌گیرند، ضروری است اصحاب رسانه که باید یک‌قدم جلوتر از عامه مردم باشند، دربارۀ چگونگی تولید محتوا در این بستر، آگاهی‌های لازم را کسب کنند.

وی ادامه داد: وبینار آموزشی تولید محتوا در شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌ها با همین هدف، از سوی فرهنگسرای رسانه، با همکاری اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه تصریح کرد: امروزه تولید محتوایی مناسب و باکیفیت از اهمیت زیادی برای قشرهای مختلف جامعه برخوردار است و برای اصحاب رسانه از همه بیشتر، چرا که آن‌ها باید بتوانند ارتباط مخاطب عام را با مطبوعات در قالبی جدید حفظ کنند. به همین دلیل نیز در این وبینار آموزشی، دربارۀ شناخت انواع پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های مجازی و ابزارها و چگونگی تولید محتوا در این فضا بیشتر خواهیم آموخت. واين روني

شفیعی افزود: مدرس این وبینار، جواد افتاده، پژوهشگر و نویسنده کتاب تحلیل شبکه‌های اجتماعی است. نتائج مباريات اليورو 2024

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در وبینار «تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها»، می‌توانند پس از برقراری تماس با شماره درج شده در پوستر، اقدام به ثبت نام کرده و پنجشنبه ۳۰ بهمن‌ماه رأس ساعت ۹ صبح، از طریق لینک https://b۲n.ir/isf.edu  وارد وبینار شوند.

300

کد خبر: 33823

منبع: ایسنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0