10 خرداد 1401 - 7:30 ب.ظ

گرایی و ساروی در صدر برترین فرنگی کاران جهان

با برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی در قاره‌های مختلف، رنکینگ جدید برترین فرنگی‌کاران جهان اعلام شد.

 

با برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی در قاره‌های مختلف، رنکینگ جدید برترین فرنگی‌کاران جهان اعلام شد.

در رنکینگ جدید برترین فرنگی‌کاران جهان برای مسابقات جهانی صربستان، ۲ نماینده ایران در صدر قرار دارند و ۲ فرنگی‌کار دیگر ایران نیز در رده دوم جای گرفتند. البته علاوه بر رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای، مسابقات جام یاشاردوغو ترکیه نیز به عنوان یکی از ۴ تورنمنت موثر در رنکینگ کشتی‌گیران برای مسابقات قهرمانی جهان برگزار شد و ۳ تورنمنت دیگر شامل رقابت‌های تورلیخانوف قزاقستان (۱۲ تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۱)، رقابت‌های متئو پلیکونه ایتالیا (۱ تا ۴ تیر ۱۴۰۱) و رقابت‌های بین‌المللی تونس (۲۳ تا ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱)، از دیگر رویدادهای موثر در رنکینگ کشتی‌گیران برای رقابت های جهانی صربستان خواهد بود.

۴ نفر برتر رنکینگ در هر وزن، در نهایت در صورت حضور در مسابقات قهرمانی جهان در دو سمت جدول (دو نفر بالا و دو نفر پایین) قرار می گیرند و تا مرحله نیمه نهایی با یکدیگر روبه‌رو نمی‌شوند و به این ترتیب کار راحت‌تری نسبت به سایر رقبای خود برای رسیدن به مراحل بالاتر در پیش خواهند داشت.

در رنکینگ جدید اتحادیه جهانی کشتی، از میان فرنگی کاران ایران، محمدرضا گرایی در ۶۷ و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم در صدر قرار دارند، میثم دلخانی در ۶۳ و محمدعلی گرایی در ۷۷ کیلوگرم در رده دوم جای دارند و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

کد خبر: 116060

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0