31 اردیبهشت 1401 - 10:30 ق.ظ

خمینی شهر

کشف محموله اسباب بازی قاچاق

- فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از توقیف محموله اسباب بازی خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

– فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از توقیف محموله اسباب بازی خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان  خمینی شهر  حین گشت زنی هدفمند و هوشمندانه خود به یک دستگاه خودرو سواری پژو حامل بار مشکوک و برای  بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از خودروی مذکور  7هزار و500 قلم انواع اسباب بازی خارجی قاچاق را کشف کردند  که ارزش این محموله برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 2میلیارد ريال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به دستگیری راننده خودرو و تحویل وی به مرجع قضائی گفت: پلیس به صورت کاملا فعال و جهادی ضمن رصد فعالیت قاچاقچیان کالا، با این پدیده شوم قاطعانه برخورد می کند و از شهروندان هم می خواهیم که گزارش های خود در این زمینه  را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان در اسرع وقت برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر: 115577

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0