28 آبان 1400 - 3:23 ب.ظ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد

کانون کارآفرینی اصفهان در حال شناسایی کارآفرینان جوان است

کامران کلانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: کانون کارآفرینی استان اصفهان در حال شناسایی کارآفرینان جوان است و به‌زودی دفاتر شهرستانی کانون کارآفرینی در استان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، کلانی در مراسم اختتامیه هفته کارآفرینی بارویکرد تحولات دیجیتال و دوران پسا کرونا که در سالن همایش‌های سیتی سنتر اصفهان برگزار شد، افزود: تا پایان سال ۹۸ یک کافه کارآفرینی و یک فضای کار اشتراکی در این استان وجود داشت که این تعداد تا پایان شهریور امسال به ۶ کافه کارآفرینی و هفت فضای کار اشتراکی رسیده است.

وی گفت: تعداد شتاب‌دهنده‌های حوزه کارآفرینی در استان هم یک مورد بود که در زمان حاضر به سه شتاب‌دهنده ارتقا پیداکرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان توضیح داد: سعی ما بر این است که این فضاها را گسترش دهیم و زیست‌بوم و اجزا زیست‌بوم را تقویت و قوی کنیم.

وی اضافه کرد: دولت وظیفه تسهیل گری در صدور مجوزها و ایجاد زمینه مناسب برای فعالیت آسان کارآفرینان را دارد که این امر در استان به‌خوبی موردتوجه ویژه قرارگرفته است. کلانی بابیان اینکه هفته جهانی کارآفرینی را پشت سر گذاشتیم خاطرنشان کرد: برنامه هفته کارآفرینی استان امسال به‌طور کامل توسط کانون کارآفرینی اصفهان طراحی و اجرا شد.

وی بیان کرد: سعی ما بر این است که در راستای فرهنگ‌سازی در حوزه کارآفرینی اقدامات اساسی را در استان انجام دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان با بیان این که برای اولین بار در استان اصفهان مراسم اختتامیه هفته کارآفرینی را با رویکرد تحولات دیجیتال و دوران بسا کرونا برگزار شد، گفت: این مراسم بیشتر باهدف قدردانی از کارآفرینان و افرادی که با شجاعت، خلاقیت، نوآوری، ابتکار و دانش به‌عنوان آینده‌سازان فردای شهر، استان و کشورمان فعالیت می‌کنند برگزار شد.

کلانی افزود: بزرگ‌ترین استارت‌آپ ویدئو کشور به‌زودی با مساحتی بالغ‌بر ۲ هزار مترمربع در مجموعه سیتی سنتر اصفهان راه‌اندازی خواهد شد.

آیین اختتامیه هفته کارآفرینی با رویکرد تحولات دیجیتال و دوران بسا کرونا روز چهارشنبه با حضور  تعدادی از مدیران و کارآفرینان استان در سالن پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

در این مراسم از ۱۰ نفر از کارآفرینان برتر استان با اهداء لوح و تندیس یادبود قدردانی شد. هرسال هم‌زمان با هفته جهانی کارآفرینی مصادف با ۱۷ الی ۲۳ آبان، مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اصفهان با همکاری کانون کارآفرینی استان و مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی سراسر استان رویدادها و برنامه‌های متعددی را برگزار می‌کند. امسال مطابق با روزشمار این هفته بیش از ۲۰۰ رویداد در سراسر استان در حال برگزاری است.

۲۰۶

کد خبر: 46200

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0