14 شهریور 1400 - 8:00 ق.ظ

پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پی قهرمانی علیرضا مختاری

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان طی پیامی، قهرمانی مدال‌آور بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰توکیو را به جامعه ورزشی و مردم استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، دکتر ولی‌اله نصر، طی پیامی مدال‌آوری علیرضا مختاری، قهرمان اصفهانی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰توکیو، را تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
با تلاش شورانگیز و ستودنی ورزشکاران غیور ایران زمین در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰، اشک شوق در دیدگان همه ایرانیان حلقه زد. توکیو در روزهای ۲۰۲۰ برای کاروان ایران مملو از خاطرات شیرین و اندوختن تجربه است؛ چه برای آنانی که مدال‌های رنگین را به گردن آویختند و چه آنانی که با کسب تجربه‌ای، خود را برای رقابت‌های دیگر آماده کردند.

پارالمپیک میدان اراده‌ها و انگیزه‌هاست، میدانی برای برآورده شدن رویاهای بزرگ و رسیدن به اهداف سخت؛ این مهم میسر نیست مگر با تلاش شبانه‌روزی و پشتکار مثال زدنی جوانانی چون؛ زنده‌یاد سیامند رحمان که برای به اهتزاز درآوردن پرچم ایران عزیز سخت کوشید و پیروز از دنیا رفت.

و اکنون علیرضا مختاری؛ فرزند غیور نصف‌جهان با حضور در بالاترین رویداد ورزشی معلولان و رقابت با بهترین‌های دنیا نشان سیمین ماده پرتاب وزنه را از آن خود کرد.

بدون شک، این افتخار ورزشی بی نظیر و به یادماندنی در تاریخ این خطه ثبت خواهد شد و فصل جدیدی برای درخشش دیگر افراد دارای معلولیت و جانبازان در عرصه رقابت‌های بین المللی ورزش را باز خواهد کرد.

اینجانب؛ ضمن تبریک کسب این افتخار به عموم همشهریان، هم استانی‌ها و هموطنان عزیز، سربلندی و توفیق دیگر اعضای کاروان اعزامی ورزشکاران کشور را در آوردگاه پارالمپیک  توکیو، از قادر متعال مسئلت دارم.

پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پی قهرمانی علیرضا مختاری

کد خبر: 34210

منبع: مدیر روابط عمومی بهزیستی استان اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0