30 اردیبهشت 1399 - 1:34 ب.ظ

پخش «پرگار» بعد از «زیرخاکی»

مجموعه ملودرام خانوادگی «پرگار» از سه‌شنبه ۶ خرداد روی آنتن می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، سریال «پرگار» با قصه‌ای اجتماعی درباره روابط خانوادگی و تعلیم و تربیت فرزندان تولید و آماده پخش شده است. شبکه یک سیما پس از پخش سه سریال طنز پرمخاطب، برای ایجاد تنوع گونه نمایشی، این بار به سراغ سریالی ملودرام با قصه‌ای اجتماعی رفته است. سریال «پرگار» قصه سه خانواده را به طور موازی روایت می‌کند که در مقطعی از روزگار، سرگذشت آن‌ها به هم‌ گره خورده و خواسته یا ناخواسته در زندگی امروز آن‌ها کنش‌هایی را ایجاد کرده است.
مرجانه گلچین، فریبا کوثری، علی عمرانی، بهرنگ علوی، بابک کریمی، فریبا جدیکار، الهام طهموری، مریم سرمدی، سهیلا جوادی، تیما پوررحمانی، زهره نعیمی و… از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.
این مجموعه نمایشی از سه‌شنبه ۶ خرداد هرشب ساعت ۲۲:۱۵ پخش می‌شود. پنج‌شنبه نیز خلاصه هفتگی این سریال روی آنتن می‌رود. پیش از این قرار بود مجموعه «پرگار» در اواخر بهمن پخش شود که به علت برنامه‌های انتخاباتی شبکه یک، پخش آن به پس از ماه مبارک موکول شد.
سریال «پرگار» به تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی و کارگردانی شهرام شاه‌حسینی در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده است.

کد 300

کد خبر: 29843

منبع: روابط عمومی شبکه یک

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0