11 خرداد 1401 - 7:30 ب.ظ

معرفی انواع میز های اداری

داشتن یک محیط کار زیبا و شیک، موجب آرامش و تمرکز در زمان کار خواهد شد. میز اداری یکی از آیتم های مهم و اساسی در یک دفتر کار است، که هم در دکوراسیون و هم راحتی شما تاثیر بسزایی دارد.

 

داشتن یک محیط کار زیبا و شیک، موجب آرامش و تمرکز در زمان کار خواهد شد. میز اداری یکی از آیتم های مهم و اساسی در یک دفتر کار است، که هم در دکوراسیون و هم راحتی شما تاثیر بسزایی دارد. فرقی ندارد که دفتر کارتان در یک شرکت است یا در منزل، یک میز مناسب از خستگی زیاد و فرسودگی کاری جلوگیری می کند. اگر تصمیم به خرید میز اداری ارزان قیمت دارید، ما در ادامه این محتوا نکاتی مهم و کاربردی پیرامون خرید میز ارائه می دهیم. پس با ما همراه باشید.

در اولین قدم برای خرید میز باید به نوع و جنس آن توجه کرد. میزها با مدل های متنوع و مختلف در بازار عرضه می شوند. شما باید در ابتدا فضای دفتر کار خود را بررسی کنید تا بتوانید میزی با ابعاد متناسب با محیط تهیه کنید. سپس مدل میز مطرح می شود که باید با دیگر لوازم اتاق هماهنگ باشد، این که دکوراسیون شما مدرن و یا کلاسیک است، در انتخاب میز تاثیرگذار خواهد بود.

  • انواع مدل میز اداری

این روزها انتخاب بسیاری از افراد میزهای مدرن برای دکوراسیون محل کار است. میزهای مدرن معمولا از ترکیب چوب، فلز و شیشه هستند. مثلا ممکن است سطح میز چوبی و پایه های آن فلزی باشد و یا در طراحی آن از ام دی اف بهره گرفته شده باشد. در هر صورت بهتر است برای انتخابی عالی به یک مرکز میز اداری مراجعه کنید تا بتوانید از تنوع آن ها بهره ببرید و میزی اداری ارزان قیمت و مناسبی پیدا کنید. شرکت های بزرگ که پرسنل زیادی دارند، معمولا برای خرید میز اداری سرمایه زیادی در نظر می گیرند تا پرستیژ کاری آن ها حفظ شود و از این طریق مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهند.

میزهای چوبی در ابعاد و مدل های مختلف از دیگر انواع میز اداری محسوب می شوند. شرکت ها و ادارات زیادی از میزهای چوبی استفاده می کنند چرا که سادگی و زیبایی خاصی دارند و از همه مهم تر می توانند به راحتی با دکوراسیون محیط هماهنگ شوند. پایه های میز اداری چوبی به شکل های مختلف مثل چهار پایه و پایه های یک دست چوبی می باشند، بنابراین صندلی های چرخان گزینه ای عالی برای این میزها محسوب می شوند. نکته دیگر این است که خریداران همیشه به دنبال یک میز جادار هستند، که دارای چند کشو باشد تا بتوانند لوازم کار خود را در آن قرار دهند.

  • خرید میز اداری برای شاغلین در منزل

بسیاری از افراد به صورت دور کار و در منزل شخصی کار می کنند. این افراد نیاز به میزی دارند که زیبایی دکوراسیون منزل آن ها را نیز حفظ کند و هماهنگ با آن باشد. معمولا میز منزل از نظر ابعاد با میز اداری شرکتی متفاوت است. بسیاری از افراد میزهای چوبی را برای منزل ترجیح می دهند و از آن جایی که قیمت میز اداری چوب کمی بالا ست، به دنبال میز اداری ارزان قیمت دست دوم می گردند. میزهای سالم و تمیز زیادی را می توان پیدا کرد، که نیاز به تعمیر و رنگ زدن ندارند. اما برخی میز اداری دست دوم نیازمند تعمیرات جزئی می باشد تا ظاهر بهتری پیدا کند. این روزها به راحتی می توان به صورت آنلاین خرید میز را انجام داد. در واقع خرید اینترنتی میز اداری بهترین گزینه برای افرادی است که چه برای منزل و چه محل کار به دنبال میز هستند، چرا که هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی می شود.

در حقیقت میزهای چوبی از این جهت برای دفتر کار منزل مناسب هستند که مقاومت بالایی دارند و طول عمرشان زیاد است و علاوه بر این در اسباب کشی های آپارتمانی هم آسیب نمی بینند و خراب نمی شوند. تنها لازم است رنگ چوب مورد نظرتان را که با سایر لوازم هماهنگ است انتخاب کنید و سال ها از میز خود بهره ببرید.

  • نکاتی مهم که برای خرید میز باید در نظر گرفت:

 

ارگونومی یعنی با توجه به فیزیک انسان و با رعایت استانداردها ساخته شده باشد.

داشتن کشوهای متعدد برای قرار دادن لوازم کار

اندازه و ابعاد مناسب با توجه به محیط

دارا بودن ارتفاع استاندارد معادل با 75 تا 5/85 سانتی متر

هماهنگی با سایر لوازم و دکوراسیون محل کار و یا منزل

  • میز کامپیوتر مدل 1452

ابعاد

120x60x87 سانتی‌متر

وزن

30 گرم

جنس میز

MDF

فلز

امکانات ظاهری

پایه

مناسب برای

یک نفر

امکانات قابل تنظیم

قابلیت تنظیم پایه

تعداد پایه

چهار عدد

امکانات میز اداری

قابلیت باز شدن

سایر توضیحات

ساخته شده از MDFدرجه یک قوطی صنعتی بسیار سبک وبا دوام رنگ پودری استاتیک (کوره ای) با قابلیت اسمبل شدن

  • میز کامپیوتر مدل الیت

ابعاد

80*50*74 سانتی‌متر

وزن

15 گرم

جنس میز

MDF

امکانات ظاهری

پایه

اقلام همراه محصول

۱۲ عدد پیچ الیت

سایر توضیحات

مونتاژ توسط مشتری

  • میز کامپیوتر

ابعاد

120x55x75 سانتی‌متر

وزن

30 گرم

جنس میز

MDF

فلز

جنس پایه

فلز

امکانات ظاهری

پایه قابل تنظیم

مناسب برای

یک نفر

تعداد پایه

چهار عدد

سایر توضیحات

تنوع رنگی مربوط به فریم فلزی می باشد و رنگ mdf ثابت است. جنس صفحات mdf روکشدار طرح چوب است. رنگ فریم فلزی الکترواستاتیک کوره ای است.

کد خبر: 116155

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0