21 شهریور 1400 - 3:00 ب.ظ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

مراکز افق در اصفهان برای اجرای طرح شمیم خدمت توسعه یافت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مراکز افق امامزادگان استان اصفهان به لحاظ کمی و کیفی برای اجرای بهتر طرح شمیم خدمت توسعه یافت.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، حجت الاسلام محمدحسین بلک با اشاره به اجرای طرح شمیم خدمت در استان اصفهان اظهار داشت: برای اجرای این طرح مراکز افق و هیئت امنای بقاع در این زمینه موظف به اجرای طرح شده‌اند.
وی با بیان اینکه در استان اصفهان مراکز افق توسعه یافته و تعدادی از آنها در سطح یک ملی قرار گرفته‌اند، ابراز داشت: این امر برای تسهیل در اجرای طرح شمیم خدمت اقدامی موثر بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه تعداد مراکز افق نیز در بقاع متبرکه استان اصفهان رو به افزایش است، ادامه داد: این امر منجر به افزایش کیفیت طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه اجتماعی و فرهنگی و تاثیر گذاری بیشتر آنها می‌شود.
وی با بیان اینکه حرفه آموزی و کمک به مسائل اشتغال در طرح شمیم خدمت در دستور کار است، ادامه داد: برای این طرح از ظرفیت بانوان در محلات مختلف نیز استفاده می‌شود.
حجت الاسلام بلک در خصوص نیازسنجی مهارت آموزی در طرح شمیم خدمت نیز اضافه کرد: نیازهای جامعه پنهان نیست و برخی از ضروریت‌ها را شناخته‌ایم اما امیدواریم در ادامه اجرای این طرح مجموعه‌های مهارت آموزی مانند فنی و حرفه‌ای در کنار اوقاف قرار گیرد تا این طرح هدفمندتر اجرا شود.

کد خبر: 37580

منبع: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0