2 دی 1399 - 7:45 ب.ظ

محصول«محصولی» برای پایداری

روز شنبه خبری مبنی بر کناره گیری مرتضی آقاتهرانی از دبیرکلی جبهه پایداری منتشر شد. جالب تر اما، نام دبیرکل تازه این حزب بود، «صادق محصولی». به نظر می رسد که دبیرکل شدن او بی ارتباط با حال آیت الله مصباح یزدی نبوده باشد. برخی اعضای این تشکل نوپا هم نظر با آیت الله مصباح معتقدند که نام محصولی به دلیل حواشی مربوط به ثروتش می تواند به شعارها و مواضع تند جبهه پایداری آسیب بزند، در حالی که خود صادق محصولی تاکید کرده که «نظر اسلام درباره تولید ثروت مثبت است».

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، جماران نوشت: روز شنبه خبری مبنی بر کناره گیری مرتضی آقاتهرانی از دبیرکلی جبهه پایداری منتشر شد. جالب تر اما، نام دبیرکل تازه این حزب بود، «صادق محصولی».

چند ماه مانده به انتخابات، در حالی که حواس مردم جمع مشکلات معیشتی و آثار تحریم های ظالمانه است و هنوز هیچ شور و شوق انتخاباتی در میان جامعه دیده نمی شود، تب انتخاباتی اصولگرایان روز به روز بالاتر می رود و در این میان یا صداوسیما از کاندیداهای احتمالی این جریان برای ارائه برنامه های انتخاباتی شان دعوت می کند و یا برخی تغییرات در سطوح حزبی آنها خبرساز می شود.

پس از درگذشت آیت الله محمد یزدی و روی کار آمدن جانشین او در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که گفته شده رویکردی معتدل تر دارد، روز شنبه خبری مبنی بر کناره گیری مرتضی آقاتهرانی از دبیرکلی جبهه پایداری منتشر شد. جالب تر اما، نام دبیرکل تازه این حزب بود، «صادق محصولی».

کد 300

کد خبر: 34280

منبع: جماران

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0