19 دی 1402 - 2:00 ب.ظ

ابراهیم شکوری:

قلب همه ایرانی‌ها برای تیم ملی می‌تپد؛ تیم ملی در اوج پختگی است

جام ملت‌های آسیا 2024 از روز جمعه 22 دی ماه به میزبانی قطر شروع می‌شود و تیم ملی ایران که در گروه C این مسابقات با تیم‌های فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات هم گروه است، باید در اولین بازی خودش آماده مصاف با فلسطین شود.

قلب همه ایرانی‌ها برای تیم ملی می‌تپد؛ تیم ملی در اوج پختگی است

کارشناس فوتبال ایران در گفت‌وگو با عصر اصفهان، برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا ابراز امیدواری کرده و گفت: قلب همه ایرانی‌ها برای تیم ملی می‌تپد و آرزو داریم که تیم ملی بتواند در این مسابقات نتایج خوبی به دست آورد و بتواند دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کند؛ ما چندین دوره است که نتوانسته‌‌ایم در جام ملت‌ها قهرمان شویم و شک نکنید که همه مردم دعاگوی تیم ملی هستند تا به امید خدا طلسم قهرمان نشدن ما بشکند.
ابراهیم شکوری گفت: اما واقعیت این است که رقبای بسیار سرسختی داریم مثل ژاپن، کره جنوبی، عربستان و حتی خود قطر که دور قبل قهرمان شد اما خوب ناامید نیستیم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.
وی افزود: تیم ما امسال از نظر بازیکن و سطح آمادگی در بهترین شرایط خودش قرار دارد اما بازی‌ها هم بسیار سخت است و تنها می‌توانیم آرزو کنیم که تیم بتواند بازی‌های خوبی ارائه بدهد و نتایج خوبی به دست بیاورد.
پیشکسوت پرسپولیس انتقادات مطرح شده درباره تجهیز و پشتیبانی تیم را نادرست دانسته و گفت: به نظرم فدراسیون تا جایی که می‌توانست امکانات لازم را در اختیار بچه‌ها قرار داده اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که شرایط کشور ما از نظر تحریم‌ها و شرایط اقتصادی که داریم با کشورهای رقیب‌مان مثل کره جنوبی، ژاپن، عربستان و قطر متفاوت است اما فکر می‌کنم که بچه‌ها روحیه خیلی خوبی دارند‌.
شکوری اضافه کرد: ما یک تیم باتجربه داریم و اکثر بچه‌ها چند سال است که کنار هم هستند و در اروپا بازی می‌کنند، به نظرم تیم پر امیدی داریم اما مسابقات، مسابقات سختی است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به عملکرد تیم ملی در بازی مقابل بورکینافاسو اشاره کرد و گفت: به نظرم بازی‌های دوستانه را نمی‌توان خیلی ملاک قرار داد چون این بازی‌ها برای آمادگی مسابقات برگزار می‌شوند و به نظرم کادر فنی باید در مورد این مسائل نظر بدهد چون ما به عنوان بیننده و کارشناس، از بیرون به بازی نگاه می‌کنیم.
کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: قلعه‌نویی تلاش کرد که در این دوره بازی از همه نفرات استفاده کند و همه بچه‌ها را محک بزند؛ امیدوارم که این دو بازی باعث شود تا تیم ما در مسابقات با بالاترین سطح عملکردش حضور پیدا کند و نتیجه بازم را بگیرد.
شکوری احتمال رویاروئی ایران با کره جنوبی در مرحله حذفی، گفت: امسال کره جنوبی با توجه به بازیکنان خیلی خوب و بین‌المللی که دارد، مدعی اصلی قهرمانی است اما ما هم لژیونرها و بازیکنان خیلی خوبی داریم که در اوج پختگی خودشان هستند و اصلا تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و به نظرم تجربه بازیکنان می‌تواند به کمک ما بیاید و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

کد خبر: 141075

نویسنده: مسافر آزاد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0