14 بهمن 1402 - 12:45 ق.ظ

صلصالی:

شانس آوردیم صعود کردیم؛ شکست ژاپن دور از دسترس نیست

مدافع سابق ذوب‌آهن در گفت‌وگو با عصر اصفهان، با اشاره به بازی ایران مقابل سوریه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: در نیمه اول ما موقعیت‌های گلزنی متعددی داشتیم و می‌توانستیم که در همان نیمه اول خیال خودمان را راحت کنیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و بازی گره خورد و شانس آوردیم که صعود کردیم.

شانس آوردیم صعود کردیم؛ شکست ژاپن دور از دسترس نیست

محمد صلصالی انتقادات وارد شده به قلعه‌نویی پیرامون تعویض قدوس و قائدی را نادرست خوانده و گفت: کادر فنی بهتر از هر کس دیگری به شرایط تیم آگاه است و هیچ کس بهتر از آنها نمی‌تواند درباره تعویض‌ها تصمیم بگیرد‌. از طرفی ما در نیمه دوم حتی قبل از تعویض‌ها هم عملکرد خوبی نداشتیم و تعویض‌ها هم مثل بازی‌های قبلی و با همان گزینه‌های قابل پیش‌بینی انجام شد.
وی با تاکید بر اینکه بازیکنان ما سوریه را دست کم گرفته بودند، افزود: ما در نیمه اول کاملا سوار بازی بودیم و چند موقعیت خیلی خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد و مشخص بود سوریه را دست کم گرفتیم، ما می‌توانستیم از این موقعیت‌ها درست استفاده کنیم اما فداکاری زیاد مانع گلزنی شد و تیم سوریه هم با اخراج طارمی و پنالتی که به سودشان اعلام شد، روحیه گرفتند.
مدافع سابق ذوب‌آهن با اشاره به بازی امروز تیم ملی مقابل ژاپن گفت: ژاپن یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و اگر بتوانیم مثل نیمه اول بازی با سوریه عمل کنیم، می‌توانیم موفق شویم اما اگر قرار باشد مثل نیمه دوم و وقت‌های اضافه ظاهر شویم، کار سخت خواهد شد‌
وی ادامه داد: ژاپن تیم بسیار قدرتمندی است و روی زمین خیلی خوب بازی می‌کند؛ به نظرم بازی با سوریه شرایط جسمانی بازیکنان ما را دچار چالش و سختی کرده و فشار روحی نیز در شرایط جسمی تیم تأثیرگذار است‌‌. از طرفی ژاپنی‌ها نسبت به ما شرایط بهتری داشتند و فشاری روی آنها نبود و کار برای آنها ساده‌تر است.
کارشناس فوتبال اصفهان با بیان اینکه غیبت طارمی در بازی امروز تاثیرگذار خواهد بود، گفت: طارمی ستاره اول تیم است و قطعا غیبتش تأثیرگذار خواهد بود اما ما بازیکنان خوب دیگری هم داریم که بتوانند جای او را پرکنند و شهریار مغانلو، اسدی و انصاری‌فرد هم می‌توانند در این پست بازی کنند و هر سه بازیکنان با تجربه‌ای هستند.
وی ادامه داد: ما اگر از نظر بدنی دچار چالش نشویم و سوار بر بازی بمانیم، شکست ژاپن دور از دسترس نخواهد بود.

شانس آوردیم صعود کردیم؛ شکست ژاپن دور از دسترس نیست

کد خبر: 141944

نویسنده: : بهاره کلوندی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0