17 بهمن 1399 - 2:17 ب.ظ

علی‌محمدی: دربی اصفهان همیشه زیبا بوده است

هافبک تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی در شهرآورد اصفهان گفت: ذوب‌آهن فوتبال خوبی به نمایش گذاشت ولی ما از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کردیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از تسنیم/جلال‌الدین علی‌محمدی پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فوتبالم را از باشگاه ذوب‌آهن آغاز و یک‌ سال در تیم پایه‌های ذوب‌آهن بازی کردم و پس از آن به سپاهان پیوستم. دربی اصفهان همیشه زیبا بوده است؛ از زمانی که به خاطر دارم چه مواقعی که بازی را از تلویزیون دیده‌ام و چه مواقعی که خودم بازی کرده‌ام، دربی‌های اصفهان همیشه بازی زیبا و باکیفیتی بوده و امروز هم بازی بسیار خوب و باکیفیتی به نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: ذو‌ب‌آهن برخلاف جایگاهش در جدول، خیلی خوب بازی می‌کرد و فوتبال باکیفیتی به نمایش گذاشت. به نظر من امروز بازی بسیار سختی داشتیم و در رختکن که صحبت می‌کردیم، همه بازیکنان در این مورد هم‌نظر بودند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی سنگین و سختی بود اما توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. برابر ذوب‌آهن موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. خدا را شکر می‌کنم که موفق شدیم 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم و جایگاه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

300

کد خبر: 32820

منبع: تسنیم

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0