به بهانه چهارمین همایش بین المللی رویکرد های نوین روابط عمومی

روابط عمومی ها ؛ هنوز مطیع اند !

باتوجه به مشکلات کشور و بویژه استان در زمینه های مختلف شرایط برای نقش آفرینی هرچه بیشتر روابط عمومی ها برای کمک به رفع مسایل وجود دارد.

روابط عمومی ها ؛ هنوز مطیع اند !

لذا روابط عمومی ها با توجه به روزمرگی دستگاه ها بایستی کمک کنند در جهت کاهش این روزمرگی ولی از آنجا که بیشتر کارگزاران روابط عمومی ها مطیع اند راه به جایی نمی بریم.
این گونه همایش ها هرچند در بالا بردن سطح دانش روابط عمومی ها موثرند ولی تا نیاز به تحول دارند، تحولی که روابط عمومی ها در خدمت مدیریت باشند نه مدیر واین شدنی است به شرط آنکه مدیران ما هم تربیت روابط عمومی پیدا کنند.
هنوز برخی از مسئولان روابط عمومی ها در استان اصفهان که مهدفرهنگ وهنر وصنعت است نمی دانند یک روابط عمومی هوشمند چه وظایفی دارد ودر فضای مجازی فقط به حضورمدیر در مناسبت های ملی و استانی و پیام های تبریک وتسلیت می پردازند در صورتیکه یک روابط عمومی هوشمند یعنی اینکه بتواند :
* پیام اثرگذار رسانه ای را برای مخاطب خاص طراحی و تدوین کند.
* کارکردها و ویژگی های ابزار رسانه های نوین را به خوبی بشناسند.
* نیاز اطلاعاتی مخاطب را بخوبی بشناسد وبفکر تسهیل فرایند ارتباطات مخاطب با سازمان باشد وسطح درک وتوانمندی مخاطب را تشخیص بدهد وبراین اساس اطلاعات وپیام ها را انتشار بدهد.
یک روابط عمومی هوشمند باید بصورت هفت روز هفته و24 ساعته باشد.
بهر حال مدیران ، روابط عمومی ها و رسانه ها ، محورهای اصلی ” اطلاع رسانی” هستند که فقط یکی از آنها روابط عمومی است. اگر مدیران نخواهند و روابط عمومی ها نتوانند و رسانه ها همکاری نکنند. اطلاع رسانی صورت نمی گیرد.

کد خبر: 142625

نویسنده: : بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0