9 دی 1399 - 7:17 ب.ظ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل خبر داد:

رقابت ۹۸۲۸ نفر برای تصدی ۴۳۷ پست استخدامی در اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل با حضور ۹ هزار و ۸۲۸ داوطلب اواخر هفته در چهار شهر استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل با حضور ۹ هزار و ۸۲۸ داوطلب اواخر هفته در اردبیل برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آزمون به صورت مشترک و فراگیر برای جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برگزار می‌شود که در مجموع به استخدام ۴۳۷ نفر در استان منجر خواهد شد.

وی از جذب این تعداد استخدامی در ۱۳ دستگاه اجرایی استان اردبیل خبر داد و گفت: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور پنجشنبه و جمعه این هفته ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار خواهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل به سهمیه ۳۰ درصدی ایثارگران و سه درصدی معلولان در این آزمون استخدامی اشاره کرد و گفت: مابقی سهمیه مربوط به سایر داوطلبان است که امیدواریم در روزهای پایانی هفته برگزاری یک آزمون رقابتی مناسب را شاهد باشیم.

شایقی افزود: این آزمون در چهار شهر اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد که تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده و داوطلبان باید از ماسک و مواد ضدعفونی کننده استفاده کنند.

کد 300

کد خبر: 34909

منبع: مهر

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0