26 بهمن 1402 - 2:00 ب.ظ

رئیس هیئت هندبال اصفهان در سمتش ابقا شد

به گزارش عصر اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در محل سرای ورزشکاران برگزار شد.

رئیس هیئت هندبال اصفهان در سمتش ابقا شد

این مجمع در شرایطی برگزار شد که “سیدحسن افتخاری” تنها کاندیدای بود که برای تصدی ریاست هیئت هندبال نامزد شده بود و در نهایت نیز افتخاری با کسب 23 رأی از مجموع 24 رأی ماخوذه به عنوان رئیس هیئت هندبال استان اصفهان در سمتش ابقا شد و سکان این هیئت را برای 4 سال آینده به دست گرفت.
براساس اساسنامه جدید مجمع‌های انتخاباتی، اعضای مجمع باید در مجمع به گزینه‌های انتخاب شده توسط کاندیداها برای سمت‌های نایب رئیس، خزانه‌دار و اعضای هیئت رئیسه خانم و آقا رای دهند و بر همین اساس اعظم‌تقی قینانی با کسب ۱۹ رای به عنوان نائب رئیس، جواد یزدانیان نجف آبادی با کسب ۲۱ رای به عنوان خزانه‌دار، حسین نقشینه با کسب ۲۴ رای، فرامرز می‌آبادی با کسب ۲۲ رای و آذر کیوان امیرپور با کسب ۲۰ رای به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.
گفتنی است که در پایان مجمع هندبال استان اصفهان، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال از جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شهداد مرتجی، حسن افتخاری و احمد مرادی در خصوص یاری‌رسانی و همراهی برای ارتقای هندبال تقدیر به عمل آورد.

کد خبر: 142457

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0