17 دی 1402 - 2:00 ب.ظ

مجید رحیمی‌زاده :

تورنمت مسکو کیفیت خوبی داشت؛ در بحرین کار سختی داریم

مسابقات قهرمانی هندبال آسیا و انتخابی جام جهانی 2025 از پنج‌شنبه آینده مصادف با 21 دی ماه به میزبانی بحرین آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران با هدایت مجید رحیمی‌زاده در این مسابقات شرکت می‌کند.

تورنمت مسکو کیفیت خوبی داشت؛ در بحرین کار سختی داریم

هندبالیست‌های ایرانی در این مدت برای برپایی اردوی تدرکاتی راهی روسیه شدند و در ادامه روند آماده‌سازی‌شان، در تورنمت چهارجانبه مسکو شرکت کردند و با خاتمه این مسابقات امروز راهی بحرین خواهند شد.
به همین منظور سرمربی اصفهانی تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با عصر اصفهان شرایط تیم ملی در اردوی تدارکاتی روسیه و حضور در تورنمت چهارجانبه مسکو را تشریح کرده و گفت: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد؛تورنمت مسکو سطح خوبی داشت و در این مدت مقابل روسیه،بلاروس و مراکش بازی کردیم
مجید رحیمی‌زاده گفت: روسیه و بلاروس تیم‌های خوبی هستند و قرار بود که مراکش هم در این مسابقات حضور داشته باشد و در مجموع تورنمت سطح کیفی خوبی داشت و تلاش کردیم که از همه بازیکنان در این مسابقات استفاده کنیم.
وی با تاکید بر اینکه تیم ملی با ترکیب کامل راهی بحرین می‌شود، افزود: هر دو لژیونر ما به اردو اضافه شدند و از هر دو بازیکن استفاده کردیم؛ علاوه بر این در اردوی عمان دو بازیکن‌مان آسیب دیده بودند که خوشبختانه بهبود پیدا کرده‌اند و توانستیم در این تورنمت وضعیت‌شان را بررسی کنیم‌.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران درباره حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: کار سختی در پیش داریم؛ مسابقات این دوره انتخابی جام جهانی است و همه تیم‌ها با تمام قوا به میدان خواهند آمد و به همین دلیل پیش‌بینی نتایج سخت است و همه چیز به شرایط مسابقات بستگی دارد؛ هیچ مربی در هیچ کجای دنیا قبل از شروع تورنمت نمی‌تواند قول قهرمانی یا کسب سهمیه را بدهد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم؛ ما تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدوارم که مزد زحمت‌مان را بگیریم و سهمیه جام جهانی را کسب کنیم‌.
وی از عملکرد فدراسیون هندبال در تجهیز و حمایت از تیم ملی ابراز رضایت کرد و یادآور شد: فدراسیون در این مدت حمایت خوبی داشت و برای تجهیز تیم ملی، اردوی عمان را فراهم کرد که در آنجا 4 بازی تدارکاتی خوب داشتیم؛ پس از آنکه از عمان برگشتیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تورنمت مسکو، چهارمین اردوی آماده‌سازی است که در این مدت برگزار کرده‌ایم و در مجموع فدراسیون حمایت و همکاری خوبی داشت.
رحیمی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش به حضور پررنگ هندبالیست‌های اصفهانی در تیم ملی اشاره کرده و گفت: در حال حاضر 6 بازیکن اصفهانی در اردوی تیم ملی داریم و باید ببینیم که در فهرست نهایی شرایط به چه نحو پیش می‌رود؛ البته همه بازیکنان ما کیفیت خوبی دارند و تلاش زیادی انجام می‌دهند.
وی در پایان درباره وضعیت فعلی هندبال اصفهان، توضیح داد: هندبال اصفهان پتانسیل بالایی دارد و همیشه از قطب‌های اصلی هندبال کشور بوده و در حال حاضر چهار تیم از اصفهان در لیگ برتر حضور دارند و اکثر بازیکنان بومی هستند و امیدواریم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر: 140991

نویسنده: بهاره کلوندی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0