21 بهمن 1399 - 4:28 ب.ظ

دیدار سفرای خارجی مقیم تهران در مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

رئیس جمهور: ما از تعهد خارج نشده ایم که گام اول را برداریم

رئیس جمهور، خروج آمریکا و عمل نکردن کشورهای اروپایی به تعهدات برجامی را عامل کاهش مرحله ای تعهدات برجامی از سوی ایران دانست و تاکید کرد: در این که چه کسی باید آغازگر باشد، جای تردیدی وجود ندارد. ما از تعهد خارج نشده ایم که گام اول را برداریم.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایرنا/حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر سه شنبه در آستانه 22 بهمن و جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در دیدار سفرای خارجی مقیم تهران گفت: امروز هیچ‌کس نمی‌تواند توقعی نسبت به ایران داشته باشد که چرا قدم اول را برنمی‌دارد.

دکتر روحانی تصریح کرد: فکر می کنم در این که چه کسی باید آغازگر باشد، جای تردیدی وجود ندارد. ما از تعهد خارج نشده ایم که گام اول را برداریم کشوری که سه سال از تعهد خارج شده و بر ملت ما بر خلاف مقررات بین المللی و تعهداتش در 2231 ظلم روا داشته، موظف است گام اول را بردارد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هر ساعتی که اعضای 1+5 به کلیه تعهدات برجامی خود پایبند شوند و عمل کنند، بدانند در ساعت بعد ما به همه تعهدات عمل می کنیم، اظهارداشت: ایران ثابت کرده اگر چیزی را امضا و تعهدی را پذیرفت، با تمام وجود پای امضا، تعهد و پیمان خود می ماند و این از افتخار ملت ایران در تاریخ و بویژه طی 42 سال گذشته است.

300

کد خبر: 33008

منبع: ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0