22 آبان 1399 - 6:43 ب.ظ

دوبلورها، سریال جنگی خارجی به تلویزیون آوردند

سریال جنگی "برف و خاکستر" هر شب ۳۰ دقیقه بامداد روی آنتن می‌رود، برنامه "تهرانگرد" شبکه پنج این بار به سراغ اتوبوس ۲ طبقه روباز قرمز رنگ می‌رود.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون به جزئیات خبرهایی همچون شروع پخش سریال جنگی خارجی در تلویزیون، تجربه تهرانگردی با اتوبوس 2 طبقه روباز در شبکه پنج و بررسی چالش‌های توزیع و اکران در سینمای دفاع مقدس، می‌پردازیم:

آغاز سریال جنگی خارجی در تلویزیون

سریال جنگی «برف و خاکستر» محصول سال 2015 روسیه و به کارگردانی الکساندر کرینکو از 22 آبان هر شب 30 دقیقه بامداد روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

در خلاصه فیلم آمده است: بخش زیادی از نیروهای اتحاد جماهیر شوروی در سال 1942 تقریباً در محاصره نیروهای آلمان‌اند و تنها راه اتصال آنها به ارتش و نیروهای روسی، روستایی کوچک و منطقه باتلاقی وسیع اطراف آن است.آلمان درصدد حمله به این منطقه و ارسال تانک به این روستا هستند و برای این کار جاسوسانی را به آنجا ارسال می‌کنند.

دوبله این سریال به مدیریت علیرضا باشکندی در واحد دوبلاژ صدا و سیما صورت گرفته است و دانیال الیاسی – علی جلیلی باله – ارسلان جولایی – حسین خداداد بیگی – وحید منوچهری – مریم رادپور – شیرین روستایی – منوچهر زنده‌دل – زهرا سوهانی – پریا شفیعیان – امیر محمد صمصامی – فاطمه عباسی – امیر بهرام کاویان‌پور – علی منصوری‌زاد – شهروز ملک آرایی – علی همت مومیوند – بهمن هاشمی – عباس نباتی – آزیتا یاراحمدی از گویندگان این سریال خارجی‌اند.

سریال «برف و خاکستر» به کوشش واحد تأمین برنامه شبکه چهار سیما از پنجشنبه، هر شب 30 دقیقه بامداد پخش و در ساعت 18 بازپخش می‌شود.

بررسی چالش‌های توزیع و اکران در سینمای دفاع مقدس

برنامه «افق سینما» با موضوع بررسی چالش‌های توزیع و اکران در سینمای انقلاب و دفاع مقدس روی آنتن شبکه افق می‌رود.

برنامه افق سینما جمعه 23 آبان‌ ساعت 16 چالش‌های توزیع و اکران در سینمای انقلاب و دفاع مقدس را با حضور علی آشتیانی پور تهیه‌کننده، حمید بهمنی کارگردان سینما و سجاد نوروزی مدیر سینما آزادی مورد بررسی قرار می‌دهد.

اجرا و سردبیری برنامه افق سینما را سعید الهی کارشناس سینما و رسانه و تهیه‌کنندگی آن را علی اکبرکرد برعهده دارد.

«افق سینما» که با هدف بررسی چالش‌های موجود در توسعه سینمای مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تولید می‌شود در برگیرنده گفت‌وگوهای کارشناسی و تحلیلی درباره موضوعات مختلف و نیز بخش‌های تصویری متنوع است و جمعه هر هفته از شبکه افق پخش می شود.

مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد و پژوهش تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار می‌شود.

تجربه تهرانگردی با اتوبوسِ 2 طبقه روباز در شبکه پنج

برنامه «تهرانگرد» پنجشنبه 22 آبان با اتوبوس 2 طبقه روباز قرمز رنگ در خیابان‌های کلانشهر تهران گردشگری می‌کند.

ساسان گلستانه مجری برنامه تهرانگرد این هفته سوار بر اتوبوس 2 طبقه یک سفردرون شهری را تجربه می‌کند و بینندگان را به گذشته های نه چندان دور پایتخت می‌برد.

در ادامه  دوربین «تهرانگرد» همراه با سمیه حسن‌زاده صحنه ساختگی تصادف خودرو با عابر پیاده را به تصویر می‌کشد. عوامل برنامه «تهرانگرد» این هفته در آیتم محله گردی به جماران زیبا و باصفا می‌روند.

معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان تهران، موضوع و محور اصلی این برنامه است که ساسان گلستانه اجرای آن را برعهده دارد.

«تهرانگرد»  کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما به تهیه‌کنندگی سجاد مشحون است که به صورت هفتگی هر پنجشنبه ساعت 20 روی آنتن می‌رود و تکرار آن بعد از اخبار ایران و جهان و روز بعد ساعت 13 بازپخش خواهد شد.

کد خبر: 38716

منبع: روابط عمومی سازمان صدا و سیما

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0