3 تیر 1399 - 7:10 ب.ظ

دستگیری عامل فروش نوزادان در فضای مجازی

رئیس پلیس پایتخت گفت: فردی که اقدام به انتشار آگهی فروش چندین نوزاد در فضای مجازی کرده بود ساعاتی پیش از سوی ماموران پلیس فتای تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایسنا، وی درباره این پرونده گفت: مدتی پیش عوامل تیم رصد پلیس فتا از انتشار آگهی‌های مربوط به فروش نوزاد در فضای اینستاگرام باخبر شده و در جریان رسیدگی به آن مشاهده کردند که ۱۰ تا ۱۵ صفحه تحت عناوینی، چون “فروش نوزاد” فعال بوده و با انتشار تصاویری از نوزادان ادعا کرده‌اند که آن‌ها را به فروش می‌رسانند.

رحیمی با بیان اینکه در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که این صفحات واقعی بوده و متاسفانه خرید و فروش نوزاد انجام شده است، گفت: در همین راستا ماموران برای دستگیری این افراد وارد عمل شده و پس از هماهنگی‌های قضایی عامل خرید و فروش نوزادان را دستگیر کردند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه تاکنون سه تن در جریان این پرونده دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: این افراد ساعاتی پیش دستگیر شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. تاکنون دو نوزاد که یکی ۲۰ روزه و دیگری دو ماهه بودند، از این افراد کشف شده است که یکی از نوزادان مربوط به تهران و دیگری مربوط به یکی دیگر از شهر‌های کشور بوده است.

کد 300

کد خبر: 44411

منبع: ایسنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0