31 اردیبهشت 1401 - 10:40 ق.ظ

شهرضا

دستگیری سارق طلاجات زنی کهنسال در “شهرضا”

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که با ضرب و شتم زنی کهنسال طلاجات وی به ارزش 10 میلیارد ریال را سرقت کرده و متواری شده بود خبر داد

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که با ضرب و شتم زنی کهنسال طلاجات وی به ارزش 10 میلیارد ریال را سرقت کرده و متواری شده بود خبر داد.

سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت زنی کهنسال به کلانتری مرکز شهرستان شهرضا منبی بر اینکه فردی با مراجعه به منزل وی او را مورد ضرب و شتم قرار داده و طلاجاتش را به سرقت برده است پرونده در اختیار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و کارآگاهان پیگیری موضوع را به صورت تخصصی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات پلیسی و هوشمندانه سرانجام رد پای یکی از افراد غیر بومی که دارای چندین فقره سابقه سرقت بود را در این سرقت به دست آورده و با پیگیری های تخصصی دریافتند وی در شهرستان شیراز حضور دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان پس از اطلاع از حضور متهم در شهرشیراز با هماهنگی مرجع قضائی به این شهر رفته و با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی این شهر فرد سارق را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ تُرکیان خاطر نشان کرد: متهم که در ابتدا منکر حضور خود در شهرستان شهرضا و هرگونه جرمی از سوی خود بود اما در مواجه با مدارک و مستندات مستدل پلیس نهایتاً به سرقت طلاجات زنی کهنسال در این شهرستان اعتراف کرد .

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش طلاجات مذکور را بالغ بر 10 میلیارد ریال ارزیابی کردند اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم بری انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر: 115571

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0