18 تیر 1401 - 5:28 ب.ظ

خوانسار؛ گردشگری بکر همراه با فرهنگ غنی 

جمعی از خبرنگاران عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران اصفهان در بازدید یکروزه  از شهر خوانسار در نشستی با فرماندار و شهردار شهر هزار چشمه خوانسار گفتگو نمودند.

عصر اصفهان، بهمن توکلی فرد /پژوهشگر رسانه وروابط عمومی/عباسعلی علی خاصی فرماندار خوانسار در این نشست گفت : گردشگر هست ،  سرمایه گذار هم باید باشد بنابراین آمادگی وارد شدن بخش خصوصی به منظوره سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت های گردشگری را داریم.
 وی افزود اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان  به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
 در ادامه مهدی احمدی شهردار خوانسار گفت :  به دنبال تکمیل زیر ساخت های گردشگری خوانسار هستیم تا علاوه بر شناسایی منطقه باعث اشتغال هم بشود ، همچنین فرهنگ غنی خوانسار تاثیرگذار بر گردشگری باشد.
 وی افزود ۲۰ هزار تن عسل بسته بندی و بیش از ۵۰ هزار تن محصولات زراعی و ۳۰۰ تن میوه آلو و گردو از مهمترین محصولات این شهرستان است.
 احمدی اظهار داشت : با توجه به بافت شهر هزینه مدیریت شهری بسیار بالاست برای مثال حمل زباله در زمستان در این منطقه خیلی سخت است و هزینه بر و با توجه به اینکه شهر طولی است  حدود ۱۴ کیلومتر برنامه توسعه شهر در عرض مدنظر است تا باغ های خوانسار و بافت شهر حفظ شود.
 جمعی از خبرنگاران اصفهانی در سفر یک روزه خود به خوانسار از مناطق دیدنی این شهر از جمله آسیاب آبی ، ساختمان حبیبی ها ، باغات گردشگری ، پارک گلستان کوه و بافت قدیمی شهر دیدن نمودند. خوانسار در 178 کیلومتری شمال غربی اصفهان قرار دارد.
کد خبر: 117844

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0