10 دی 1399 - 6:38 ب.ظ

وزیر بهداشت:

خدا را شاهد می‌‌گیرم که ایران، شفاف‌ترین اعداد و ارقام را در میزان مرگ و میر به دنیا اعلام می‌‌کند

وزیر بهداشت گفت: در یکی از کشورهای اطراف ما، میزان مرگ‌ومیر روزانه بیماران، چهار نفر و بیماران جدید 12 نفر اعلام می‌‌شود اما از آن طرف از کشورهای دیگر، کمک می‌‌خواهند. خدا را شاهد می‌‌گیرم که ایران، شفاف‌ترین اعداد و ارقام را به دنیا اعلام می‌‌کند و ذره‌‌ای در اعلام آمار به مردم، پنهان‌کاری وجود ندارد اما در اوج عزت و دستاورد به ما شدیدترین حملات رسانه‌ای را می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، دکتر سعید نمکی در همایش بررسی آخرین وضعیت طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور(طرح سردار شهید سلیمانی) که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: علاوه بر تحریم‌‌ها، گرفتار نوعی خباثت رسانه‌‌ای هم هستیم. تا یک دستاورد بزرگ در کشورمان خلق می‌‌شود، بلافاصله میزگردها، پنل‌‌ها و بحث های آنچنانی در رسانه‌‌های بیگانه و معاند تشکیل می‌‌شود که می خواهند در مردم، تشکیک ایجاد کنند البته مردم با چشم خودشان می‌‌بینند که تخت های بیمارستانی در حال خالی شدن است و مرگ‌ومیر کاهش می‌‌یابد.

وزیر بهداشت با بیان این که متأسفانه رسانه‌‌های بیگانه و معاند در شیپور تشکیک می‌‌دمند و تمام قدرت رسانه‌‌ای خودشان را برای تخریب دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران به کار می‌‌گیرند، یاد آور شد: البته این عادت امروز آن‌ها هم نیست. گناه ما این است که می‌‌خواهیم روی پای خودمان بایستیم، ماسک، لوازم حفاظتی، واکسن و دارو بسازیم و نمی‌‌خواهیم که شما آن‌ها را بدهید ما با شما چه کرده‌‌ایم که اینگونه خباثت می‌‌کنید و در حق ما ظلم روا می‌‌دارید؟

وی گفت: در یکی از کشورهای اطراف ما، میزان مرگ‌ومیر روزانه بیماران، چهار نفر و بیماران جدید 12 نفر اعلام می‌‌شود اما از آن طرف از کشورهای دیگر، کمک می‌‌خواهند. خدا را شاهد می‌‌گیرم که ایران، شفاف‌ترین اعداد و ارقام را به دنیا اعلام می‌‌کند و ذره‌‌ای در اعلام آمار به مردم، پنهان‌کاری وجود ندارد اما در اوج عزت و دستاورد به ما شدیدترین حملات رسانه‌ای را می‌کنند و متأسفانه عواملی هم از درون کشور، دانسته یا ندانسته در میدان دشمن بازی می‌کنند و با تحلیل‌های غیرعلمی، در شیپور تشکیک می‌دمند و متأسفانه به همکاران ما از پشت خنجر زده می‌شود.

کد 300

کد خبر: 34990

منبع: باشگاه خبرنگاران پویا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0