15 اردیبهشت 1402 - 9:07 ق.ظ

تکریم معلمین نمونه آموزش و پرورش ناحیه سه اصفهان

در آیینی به مناسبت هفته معلم که در سالن کوثر ورزشگاه ۲۲ بهمن اصفهان برگزار شد از معلمین ،معاونان ، جهادگران علمی ، پژوهشگران ، معلم یاران و مدیران اسبق ناحیه ۳ آموزش و پرورش اصفهان تجلیل شد.

تکریم معلمین نمونه آموزش و پرورش ناحیه سه اصفهان

در این برنامه پس ازپخش گزیده ای از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان ، علیرضا اکبرپور رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان گفت : 440 آموزشگاه در منطقه سه تحت پوشش می باشد. همچنین وی گفت : از همه مدیران این ناحیه با لوح تقدیر تجلیل به عمل آمده است.
سپس محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در این آیین گفت : سالروز شهادت ، شهیدمرتضی مطهری به عنوان روز معلم پیام دارد زیرا هنوز کسی به جامعیت شهید مطهری نداشتیم و چرا روز شهادت روز معلم انتخاب شده است به خاطر آنکه “انسان با شهادت به کمال می رسد” و از نظر این شهید هدف پرورش تفکر است و حس پرورش مسئولیت اجتماعی یکی از اصول تربیتی است و لذا پرورش روح و جسم توامان باید باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان به اصول های ششگانه تحول بنیادی اشاره نمود و افزود : این طرح باید اجرا شود زیرا یک دهه تجربه شده و بایستی از کف مدرسه شروع گردد و بهترین راه برای اجرای آن مدیر مدرسه است و امیدوارم در سال آینده برنامه های ویژه ای برای اجرا داشته باشیم.
دراین مراسم آقای آذین از همرزمان شهید رجایی وزنده یاد استاد پرورش بعنوان سخنران اصلی پیرامون مقام معلم بااستناد به فرمایشات علی”ع” درنهج البلاغه به ایراد سخن پرداخت
همچنین در این آیین علاوه بر اجرای گروه های سرود ، فرماندار اصفهان و ارشد نظامی استان های اصفهان یزد وچهارمین وبختیاری پیرامون شهادت شهید مطهری و گرامیداشت روز معلم مطالبی بیان کردند.
در این برنامه که با اجرای خوب حبیب عرفانی زاده از دبیران پیشکسوت ومجری سابق صداوسیما بود، از هفت نفر از جهادگران عرصه علمی و تربیتی – ۴۱ نفر از معلمین نمونه – ۱۵ پژوهشگر – پنجم معلم یار – هفت نفر از مدیران اسبق ناحیه ۳ آموزش و پرورش و جمعی از خانواده شهدای این ناحیه با هدایای نفیس وارزشمند و لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر: 133178

نویسنده: بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0