10 اردیبهشت 1402 - 3:26 ب.ظ

47 هزار معلم اصفهانی مشمول قانون رتبه بندی شدند

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در حاشیه سفر به شهرستان کاشان با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم به موضوع آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای بوده است، افزود: نگاه دولت سیزدهم به آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای است و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نگاه، توجه کمی و کیفی به دانشگاه فرهنگیان است.

۴۷ هزار معلم اصفهانی مشمول قانون رتبه بندی شدند

ابراهیمی، توجه ویژه به نشاط و شادابی دانش‌آموزان و فرهنگیان را از دیگر ویژگی‌های این نگاه دانست و افزود: سرانه ورزشی دانش‌آموزان استان اصفهان طی سالیان گذشته از رتبه دوازدهم به رتبه دوم ارتقا پیدا کرده است و دانش‌آموزان شهرستان کاشان نیز به دنبال آن از این ارتقا بهره‌مند شدند.

وی به اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و گفت: این طرح مقرر بود از سال ۱۳۹۰ اجرایی شود و وزرا و سرپرستان مختلفی آمدند ولی موفق به اجرای آن نشدند، اما دولت سیزدهم با حمایت ویژه رئیس جمهور این طرح را اجرا کرد و بیش از ۶۰ میلیون حُکم برای کل کشور صادر شد و این مهم نشان از گستردگی طرح رتبه‌بندی معلمان دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه همکاران معترض به احکام صادره تا ۱۱ اردیبهشت برای ثبت اعتراض خود فرصت دارند، افزود: در استان اصفهان حدود ۴۷ هزار نفر از همکاران مشمول قانون رتبه‌بندی می‌شوند و در این میان برای تعداد کمی از همکاران نیز هنوز رتبه‌ای اعلام نشده که به زودی مشخص می‌شود.

کد خبر: 132904

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0