20 مهر 1400 - 2:51 ب.ظ

وزیر کشور

توسعه اصفهان را بر اساس فکری مهندسی و حساب‌شده پیش ببریم

احمد وحیدی؛ وزیر کشور استان اصفهان را دارای ظرفیت‌هایی از جمله سرمایه انسانی و دانش دانست و گفت: برنامه توسعه استان استخراج شده و لازم هست بازنگری شود و بر اساس فکری مهندسی و حساب‌شده برنامه توسعه استان را جلو ببریم.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان؛ وزیر کشور در آئین تکریم ومعرفی استاندار اصفهان کمبود آب را مسئله ای در بعد ملی دانست و افزود: تمام کشور با این مشکل روبرو هستند پس باید قبول کنیم کشورمان در منطقه خشک قرار گرفته و با کمبود آب رو به رو هستیم و نیازمند آن است که با این کمبود سازگاری پیدا کنیم و شرط سازگاری ترویج فرهنگ الگوی مصرف در جامعه است.

وحیدی، اصفهان را استانی پهناور معرفی کرد و گفت: این استان در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری، فرهنگ، علم و دیگر موضوعات درکشور برتر است.
وی، اصفهان را در زمینه بهره وری از فعالیت‌های علمی دارای بهترین جایگاه در کشور دانست و افزود: حرکت به سمت توسعه اقتصاد دانش بنیان می‌تواند افزایش نرخ بهره وری را به دنبال داشته باشد.
وزیر کشور همچنین، این استان را از ظرفیت‌هایی از جمله سرمایه انسانی و دانش برخوردار دانست و گفت: برنامه توسعه استان استخراج شده و لازم هست بازنگری شود و بر اساس فکری کاملاً مهندسی و حساب‌شده برنامه توسعه استان را جلو ببریم.
وزیر کشور، سیدرضا مرتضوی استاندار جدید اصفهان را مدیری توانمند با روحیه جوان معرفی کرد و گفت: استاندار اصفهان باید خدمتگزار مردم باشد.

استاندار قبلی اصفهان هم در آئین معرفی استاندار جدید به تشریح خدمات خود در دوران مدیریت استان پرداخت و گفت: توسعه گلخانه‌های پایدار، دور درمانی خدمات پزشکی، تدوین و ابلاغ طرح آمایش اصفهان، تهیه سند اقتصادی مقاومتی وفناوری ونوآوری، توسعه استان به سمت علم و فناوری با تشکیل منطقه ویژه علم و فناوری، توسعه دولت الکترونیک و کاهش پنج و دودهم درصدی نرخ بیکاری استان تا بهار ۱۴۰۰، رتبه نخست در پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی استان از جمله دستاورد‌های دوران مسئولیتم در مدیریت استان است.
عباس رضایی افزود: درصورت حمایت سازمان برنامه و بودجه و دکتر وحیدی تا یک ماه دیگر آب شرب اصفهان پایدار و تا ۵ سال حداقل اصفهان بزرگ قطعی آب شرب را نخواهد داشت.

در این آئین از خدمات عباس رضایی استاندار قبلی قدردانی و سیدرضا مرتضی به عنوان استاندار جدید اصفهان معرفی شد.

206

کد خبر: 45373

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0