16 فروردین 1403 - 11:00 ق.ظ

تساوی بدون گل سپاهان و تراکتور به سود سرخابی‌ها

به گزارش عصر اصفهان، مصاف تیم‌های سپاهان و تراکتور که در چارچوب تک بازی معوقه هفته شانزدهم به مصاف هم رفته بودند، با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت.

تساوی بدون گل سپاهان و تراکتور به سود سرخابی‌ها

در این دیدار که از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، سپاهان با ترکیب اولیه نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، رضا شکاری، رضا اسدی، شهریار مغانلو و کاوه رضایی به میدان رفت.
در طرف مقابل نیز پاکو خمس تراکتور را با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، میلوش دلتیچ، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری له میدان فرستاده بود.
در نیمه اول این دیدار تراکتوری‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی حملات متعددی را ترتیب دادند که هیچ کدام حاصلی در بر نداشت؛ سجاهانی‌ها در این دقایق نمایش خوبی داشتند و فرصت‌های گلزنی خوبی هم ایجاد کردند اما نتوانستند قفل دروازه پورحمیدی را بشکنند.از اواسط نیمه نخست بازی از تب و تاب افتاد و بیشتر به درکیری‌های دو تیم در میانه میدان گذشت و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.
نیمه دوم بازی میز شرایط مشابهی با نیمه نخست داشت و بازیکنان تراکتور تلاش زیادی انجام دادند تا به گل برسند و موقعیت‌های خوبی هم خلق کردند اما مدافعان سپاهان با هوشیاری توانستند مانع گلزنی سرخ‌پوشان تبریزی شوند و این دیدار حساس و تعیین کننده با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا سرخابی‌های پایتخت برنده این دیدار مهم تلقی شوند.
سپاهان با این نتیجه ۳۸ امتیازی شد و همچنان در رده چهارم جدول باقی ماند و تراکتور نیز ۳۹ امتیازی شده و جایگاهش را در رده سوم جدول حفظ کرد.

کد خبر: 143487

نویسنده: مسافر آزاد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0