29 فروردین 1403 - 11:00 ق.ظ

هفتاد و چهارمین دربی در نقش جهان

به گزارش عصر اصفهان، تنها بازی عقب افتاده هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر امروز برگزار خواهد شد و سپاهان و ذوب‌آهن در نقش‌جهان به مصاف هم می‌روند.

هفتاد و چهارمین دربی در نقش جهان

سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز در ورزشگاه نقش‌جهان هفتاد و چهارمین دربی اصفهان را برگزار می‌کنند تا سرنوشت تنها بازی معوقه هفته هفدهم نیز مشخص شود؛ دیدار امروز سپاهان و ذوب‌آهن یکی از حساس‌ترین دوئل‌های دو تیم در چند سال اخیر است و نتیجه بازی روی معادلات جدول تاثیر زیادی خواهد داشت.
دربی مرگ و زندگی
سپاهان هنوز روی کاغذ برای قهرمانی شانس دارد و نتیجه بازی امروز سرنوشت این تیم را تعیین خواهد کرد؛ زردپوشان اصفهانی در حال حاضر با ۳۹ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده‌اند و اگر بتوانند ذوب‌آهن را شکست دهند، فاصله‌شان را با صدر جدول به ۹ امتیاز کاهش خواهند داد و می‌توانند به روزهای آینده و لغزش سرخابی‌ها دلخوش باشد.
سپاهانی‌ها تنها در صورتی می‌توانند به قهرمانی امیدوار باشند که علاوه بر بازی امروز، همه مسابقات باقی مانده را هم با پیروزی پشت سر بگذارند و در طرف مقابل استقلال و پرسپولیس نیز دچار لغزش شوند.
از طرف دیگر تیم مورایس برای گرفتن سهمیه آسیایی نیز رقبای قدرتمندی دارد و همین موضوع سلب می‌شود که نتیجه بازی امروز برای سپاهان اهمیت دو چندانی پیدا کند و هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی، نه تنها سپاهان را به طور کامل از جرگه مدعیان قهرمانی دور خواهد کرد بلکه می‌تواند شانس این تیم برای گرفتن سهمیه آسیایی را هم به خطر اندازد.
گاندوها امیدوار به شروع دوباره
در طرف مقابل ذوب‌آهن با آرامش خاطر بیشتری آماده حضور در هفتاد و چهارمین دربی اصفهان می‌شود؛ سبزپوشان اصفهانی در نیم‌فصل دوم روند نزولی داشتند با این حال هفته گذشته با نتیجه‌ای عجیب و باور نکردنی تراکتور را شکست دادند و اولین پیروزی‌شان را در نیم‌فصل دوم جشن گرفتند.
گاندوهای اصفهانی به دنبال شروع دوباره هستند؛ پیروزی دلچسب هفته گذشته باعث شده تا ربیعی و تینش از نظر روحی در شرایط خوبی قرار بگیرند و از طرفی ذوبی‌ها فشار کمتری را متحمل می‌شوند و همین امر سبب شده تا برای بازی امروز از شرایط بهتری برخوردار باشند.
شاگردان ربیعی در حال حاضر با ۳۰ امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده‌اند و در صورت پیروزی مقابل سپاهان صعود یک پله‌ای را در جدول تجربه خواهند کرد و می‌توانند به حضور در نیمه بالای جدول امیدوار باشند.

کد خبر: 143865

نویسنده: بهاره کلوندی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0