16 اردیبهشت 1403 - 1:00 ب.ظ

بازی جز خطای مکرر بازیکنان هیچ چیزی نداشت؛ حرکت آن فرد توسط هیچ کس تایید نمی‌شود

سرمربی سابق سپاهان در گفت‌وگو با عصر اصفهان، با اشاره به بازی زردپوشان اصفهانی مقابل پرسپولیس گفت: متاسفانه بازی‌هایی که از یک هفته قبل توسط رسانه‌ها، هواداران و صدا و سیما حساس می‌شود، به طور معمول کیفیت فنی بالایی ندارد و این موضوع بارها ثابت شده و این بار هم بازی پرسپولیس و سپاهان و حتی بازی استقلال و تراکتور اصلا کیفیت فنی نداشت و این موضوع کاملا قابل پیش‌بینی بود.

بازی جز خطای مکرر بازیکنان هیچ چیزی نداشت؛ حرکت آن فرد توسط هیچ کس تایید نمی‌شود

حسین چرخابی گفت: وقتی در در یک مسابقه سطح اول فوتبال ایران، هر دو تیم روی هم فقط ۲ موقعیت گلزنی ایجاد می‌کنند، صحبت کردن درباره مسائل فنی اضافه است.
وی افزود: سپاهان مقابل پرسپولیس برنامه داشت که در زمین خودش دفاع کند و پرسپولیس را به زمین خودش بکشاند و دست به ضد حمله بزند اما پرسپولیسی‌ها هم دست سپاهان را خوانده بودند و برخلاف بازی‌های قبل با تعداد نفرات بالا حمله نمی‌کردند و به همین دلیل سپاهان شانس زیادی واسه ضدحمله زدن نداشت.
کارشناس فوتبال اصفهان با انتقاد از موقعیت‌های کم بازی یادآور شد: در کل بازی سپاهان دقایق آخر بازی یک موقعیت ۹۰ درصد به بالا داشت که هادی محمدی با ضربه سر بالای دروازه فرستاد، پرسپولیس هم در جریان بازی روی پاسکاری ترابی و اورونوف صاحب یک موقعیت خوب شد و در باقی دقایق بازی جز خطاهای بی‌مورد و زمین خوردن‌های مکرر بازیکنان هیچ چیزی برای گفتن نداشت.
وی ادامه داد: خطاهای این بازی از حالت استاندارد خارج شده بود و دلیلش هم همان حساسیت بی‌جایی بود که عنوان کردم.
چرخابی در بخش دیگری از سخنانش انتقادات وارد شده به شکل بازی سپاهان را نادرست خوانده و گفت: مربیان برای هر بازی، با توجه به شرایط تیم‌شان و آنالیز که انجام داده‌اند، یک برنامه خاص خودشان را دارند؛ سپاهان نیامده بود که بازی پرسپولیس را تخریب کند و نگذارد که آنها فوتبال بازی کنند و به نظرم اصلا این حرف درست نیست.
وی ادامه داد: سپاهان می‌خواست برای‌ پرسپولیس دام بگذارد و از عقب‌تر دفاع کند و پرسپولیس را به زمین خودش بکشاند و ضد حمله بزند؛ اما هر دو تیم دست هم را خوانده بودند؛ از آن طرف هم شکل بازی سپاهان به پرسپولیس اجازه نمی‌داد که بازی همیشگی خودش را ارائه دهد.
سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: پرسپولیس همیشه حفظ توپ بالایی دارد و با حوصله بازی می‌کند و به طور معمول با بردن توپ به کناره‌ها، تلاش می‌کرد تا از عمق دفاع حریف حرکت کند اما سپاهان با تجمع در زمین خودش همه نقطه ضعف‌هایش را در خط دفاع پوشش داده بود و اجازه نداد تا آنها موقعیت بسازند؛ در مجموع به نظرم سطح بازی خیلی پایین بود و شخصا انتظار همچین بازی بی‌کیفیتی از پرسپولیس و سپاهان را نداشتم.
وی در بخش پایانی حرف‌هایش به حرکت زشت لیدر منتسب به باشگاه سپاهان اشاره کرده و گفت: این بازی نسبت به بازی‌های قبلی دو تیم حواشی کمتری داشت و طرفداران دو تیم کار خودشان را انجام می‌دادند؛ اگر خاطرتان باشد هواداران این دو تیم قبلا هم در تهران و هم در اصفهان برخورد و درگیری زیادی داشتند اما این بازی جو آرام بود و به نظرم هواداران هر دو تیم خوب عمل کردند.
چرخابی ادامه داد: یک نفر حرکتی انجام داده که هیچ کس آن را تایید نمی‌کند و خود باشگاه سپاهان هن به شدت این حرکت را تقبیح کرد؛ خوشبختانه در حال حاضر شرایط به شکلی پیش رفته که خانم‌ها هم می‌توانند به ورزشگاه بیایند و به عنوان کسی که عمرش را در فوتبال گذرانده، از تماشاگران عزیز خواهش می‌کنم الان که فضای باز شده تا بتوان به صورت خانوادگی به ورزشگاه رفت، این مسائل را رعایت کنند تا خدای نکرده مشکلی ایجاد نشود که باز هز حضور خانم‌ها ممانعت کنند و یا کلا بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود.

کد خبر: 144416

نویسنده: مسافر آزاد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0