12 اردیبهشت 1403 - 12:00 ق.ظ

ال کلاسیکو ایران حساس تر از همیشه

دو تیم پرسپولیس و سپاهان در شرایطی به دیدار یکدیگر می روند که هر دو تیم نیاز به سه امتیاز این دیدار دارند.

ال کلاسیکو ایران حساس تر از همیشه

حساس‌ترین هفته دیدار بیست و پنجم لیگ برتر در شرایطی بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که پرسپولیس با ۵۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول و سپاهان با ۴۵ امتیاز در پایگاه سوم جدول در تعقیب پرسپولیس است.

این دیدار از حساسیت‌های بالایی برای هر دو تیم برخوردار است، از یک سو پرسپولیس تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و از دست دادن امتیاز در این دیدار حساس می‌تواند سرخپوشان را از قهرمانی دور کند و از سوی دیگر سپاهان که این فصل با شرایط عجیبی مواجه شده بود حالا با سه برد پیاپی مقابل ذوب آهن، ملوان و استقلال ملاثانی خود را از بحران خارج کرده، برای زنده نگه داشتن امید به قهرمانی محکوم به کسب امتیاز در این دیدار حساس است.

دیدار رفت این دو تیم با تک گل رضا اسدی به سود سپاهان خاتمه یافته بود و این دو تیم در ۵ دیدار گذشته خود چهار بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند که حاصل آن سه برد برای سپاهان، یک تساوی و یک برد برای پرسپولیس است.

ال کلاسیکو ایران غایبان بزرگی دارد که نبود آنها می تواند تاثیر بسیاری روی عملکرد این دو تیم داشته باشد، پس از بهبود بازیکنانی نظیر پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، هادی محمدی، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو که در طول مسابقات مصدومیت‌های ریز و درشتی داشتند، در حال حاضر وضعیت سه بازیکن کلیدی سپاهان همچنان در ابهام قرار دارد که محمد دانشگر، رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد و فرشاد احمدزاده هستند.
طبق اعلام رسانه رسمی پرسپولیس امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.
یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی‌گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.
حالا باید منتظر بود و دید پرسپولیس و سپاهان در این دیدار حساس چگونه برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد و نتیجه این دیدار در پایان نود دقیقه به سود کدام تیم خواهد بود.

کد خبر: 144344

نویسنده: : نرگس رضایی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0